I kategorien markedsføring finner du kurs og opplæring i hvordan en virksomhet best mulig skal bli i stand til å selge sine produkter og tjenester i sitt definerte marked. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egne kategorier for kurs i Internettmarkedsføring, Søkemotoroptimalisering og Webkommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Du skal ikke bli akterutseilt, men lære suksessmodeller fra de beste markedsførerne i verden - Testet ut i det norske markedet.
Lær å lage produkter og tjenester som kunder vil kjøpe! Lær brukerstyrt innovasjon med dette nettkurset om Design Thinking. Du blir ledet gjennom hele prosessen og lærer om viktige prinsipper som gjør at du forstår behovene til kundene dine bedre, sånn at du sparer tid og penger på utviklingen!
KI kommer til å påvirke alle organisasjoner og yrker. Kunnskap om hva KI er, og ikke minst hvordan KI kan brukes er startpunktet for enhver organisasjon. I dette kurset lærer du begge deler - du får en innføring i KI og eksempler på praktisk bruk i hverdagen.
Ta vårt videokurs i innholdsmarkedsføring fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg...
Velkommen til markedsføringskurs med Anne Gaathaug! Anne Gaathaug har bred erfaring fra forlagsbransjen hvor hun har hatt sentrale jobber både på salg– og markedssiden og som forlegger.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert markedsføringsassistent som onlinekurs. En markedsføringsassistent må være grundig, kreativ og trives med å kommunisere både internt og eksternt.
Forbrukertilsynet slår kraftig ned på markedsføring som bryter med loven og en risikerer både overtredelsesgebyr og tvangsmulkt. Hvordan kan du sikre at din reklamekampanje er i tråd med loven? Lisa og Cathrine lærer deg de de viktigste prinsippene for lovlige reklamekampanjer og markedsføring.
Vi tilbyr kurs i slik synliggjør du effekten av markedsføring. Dette kurset lærer deg å måle og synliggjøre effekten dine markedsinvesteringer har på salg og øvrige KPIer ved hjelp av å knytte sammen ulike datakilder.
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.