Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Lær boligstyling på bare én helg! Dette intensivkurset gir deg en komplett innføring i boligstyling – fra moodboard og farger til stylingprinsipper og kundeprosess. Du får både teori og praktiske øvelser, og tilgang til nettkurset Boligstylisten inkludert i prisen.
Et inspirerende og uforpliktende fellesskap for deg som jobber som boligstylist – eller ønsker å komme i gang! I Stylistkollektivet møtes vi jevnlig til livesendinger, deler faglig påfyll, oppgaver og erfaringer, og heier hverandre frem. Oppstart 2. august!
Selg smartere – til alle typer kunder. Dette kurset gir dine selgere praktiske verktøy for å tilpasse salget til ulike mennesker. Når de forstår kundens adferd og behov, blir det enklere å bygge tillit, treffe riktig – og lande flere salg.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg for bedrifter. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Lær å lage produkter og tjenester som kunder vil kjøpe! Lær brukerstyrt innovasjon med dette nettkurset om Design Thinking. Du blir ledet gjennom hele prosessen og lærer om viktige prinsipper som gjør at du forstår behovene til kundene dine bedre, sånn at du sparer tid og penger på utviklingen!
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.
Vi tilbyr nettkurs om bokføring - netthandel. Netthandelen har vokst jevnt og trutt over mange år, og mange foretak har kastet seg på netthandelsbølgen. I dette kurset ser vi nærmere på bokføringsmessige problemstillinger knyttet til ulike former for netthandel.
Jeg utvikler også skreddersydde kurs om digital markedsføring og kommunikasjon, og det er mulig å ta utgangspunkt i bedriftens egne sider for praktisk arbeid. I tillegg presenterer jeg gjerne fakta og argumenter rundt KI og digitale medier for ledere og beslutningstagere.
Lær å drive et nettsted som skaper resultater! Nettredaktørskolen er kursprogrammet for deg som har (eller skal få) ansvar for å drive innhold, kommunikasjon og/eller markedsføring på et nettsted. Her får du kunnskap som er sentral for å skape målbare resultater!
Digital markedsføring er i konstant endring. Er din strategi oppdatert for våren 2025? Endringer i algoritmer og brukeratferd, AI-drevet innhold og skjerpede annonsepriser gjør at gamle strategier ikke lenger har den samme effekten. Her får du tips om de smarteste justeringene akkurat nå.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk i praksis som webinar. Formålet med kurset er at deltakerne gjennom strategisk tilnærming og øving, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn, skal bli vesentlig bedre rustet til å få gode resultater i forbindelse med alle typer forhandlinger.
Vi tilbyr webinar om fremtidens B2B-salg - er selskapet forberedt. Formålet med dette kurset er å gi inspirasjon og ideer til det nødvendige strategiske arbeidet med å etablere, utvikle og følge opp en moderne salgsorganisasjon gjennom verdibasert salgsledelse.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.