I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering. Uenighet og konflikter oppstår fordi vi mennesker er ulike. Håndtert på riktig måte kan konflikter være en kilde til utvikling, læring og tettere relasjoner.
Vi tilbyr kurs i arbeid i trusler og vold på arbeidsplassen Det er mange yrkesgrupper som utsettes for utagerende atferd i løpet av arbeidshverdagen fra bruker, klienter, pårørende eller miljøet rundt.
Vi tilbyr onlinekurs om konflikter og vanskelige personalsaker. Du får kunnskap om lovverket og innføring i konflikthåndtering, som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger til å kunne løse konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, ledelse og personal for bedrifter. Kurset handler om å forebygge og håndtere konflikter når det oppstår. Målsettingen er å forebygge at konflikt oppstår og gi mestring av aktuelle konfliktsituasjoner som oppstår.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, forsvars og pågripelsesteknikker for bedrifter. Målet for kurset er at den enkelte elev skal være i stand til å gjøre vurderinger i forhold til lovlighet og beherske praktisk gjennomføring i bruk av lovlige tvangsmidler.
Vi skreddersyr kurs og foredrag innen en rekke temaer, og tilpasser oss bransje, ønsket vinkling og omfang. Vi har lang erfaring med kompetanseheving i virksomheter. Ta kontakt med våre fagfolk for en uforpliktende dialog.
Vi tilbyr kurs i hersketeknikker for bedrifter. I dette kurset vil du lære hva som er de vanligste hersketeknikkene, og hvordan du kan avsløre og motstå dem. Du vil også lære mer om kommunikasjon, og om hvordan din væremåte og ditt reaksjonsmønster fremmer eller hemmer god kommunikasjon.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering for bedrifter. Dette kurset vil gi deg både tankevekkere, økt selvinnsikt og praktiske verktøy til å møte utfordringene som kan oppstå i relasjoner mellom mennesker. Gjør deg klar til å se, unngå og håndtere konflikter.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen som virtuelt klasserom. Målsettingen med kurset er å bevisstgjøre deltakeren på hvordan man håndterer, forebygger og forholder seg til konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering for bedrifter. Konflikter og aggressive personer i ditt arbeidsmiljø kan medføre både ubehag og usikkerhet for dine ansatte. Gjennom vårt kurs i konflikthåndtering blir du i stand til å forebygge og håndtere konfliktsituasjoner på en god måte.