I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr interaktivt kurs om konflikthåndtering. Konflikter tar mye energi og tid, og kan forsure enhver relasjon eller miljø. Bli med på et interaktivt kurs der du får solide praktiske verktøy. Vi diskuterer også case og ulike situasjoner.
Lær å kommunisere tydelig, trygt og effektivt! Dette kurset gir deg praktiske verktøy for bedre samarbeid, sterkere relasjoner og færre misforståelser, uansett om du jobber i team, leder andre eller møter mennesker i hverdagen.
Vi tilbyr nettstudiet fagbrev IT-driftsfaget for praksiskandidater. Jobber du med IT-drift men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra arbeide med IT, kan du ta fagbrev i IT-driftsfaget for praksiskandidater.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Kursdeltakerne skal få kunnskap om kommunikasjon med barn, unge og voksne på en måte som skaper trygghet, tillit og velvære - Gruppepsykologiske prosesser og handlinger, og hvordan disse brukes i praktisk pedagogisk arbeid med barn og unge.
Vi tilbyr nettkurs i VEKS-fag. Bli en mer bevisst fagutøver. VEKS-fag er ikke knyttet direkte opp mot noen bestemt terapeututdanning, men passer for studenter fra alle retninger. VEKS-fag består av de 4 temaene: Vitenskapslære, Etikk, Kommunikasjon og Samfunnslære.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.