Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
For å være synlige på internett, og vise faglig ekspertise, bør bedrifter publisere artikler jevnlig. Samtidig er det viktig at alle innlegg er skrevet på en måte som tar hensyn til algoritmene i søkemotorene.På dette kurset lærer du hvordan det kan gjøres.
Vi tilbyr onlinekurs om Gamified Microsoft Teams Training. Lær å mestre Microsoft Teams! Spill deg gjennom hverdagslige situasjoner der du må håndtere de vanligste utfordringene ved å jobbe online. Kanskje du blir dagens helt?
Vi tilbyr foredrag/kurs - LinkedIn: skriv så du blir hørt. La deg inspirere til vekst og utvikling gjennom engasjerende foredrag og kurs. Foredragene er ikke bare underholdende, de skal også berøre og bevege deg som tilhører.
Vi tilbyr nettkurs om kom i gang med Google Regneark. Har du begynt å bruke Google regneark? Dette kurset hjelper deg i gang, og viser deg hvor du finner alt du trenger for grunnleggende forståelse og bruk.
Vi tilbyr nettkurs for videregående i Google Regneark. I dette kurset vil vi presentere noen av de mer avanserte mulighetene vi har i Google regneark. Du vil lære å beskytte celler og bruke datavalidering slik at du kan unngå at andre brukere av dine regneark gjør feil i regnearket.
Vi tilbyr nettkurs i suksess med Instagram. Du får en komplett trinn-for-trinn modell, og du vil kunne se store forbedringer på din konto i løpet av kort tid. Instagram kan gi deg et veldig fin heiagjeng. Vi viser deg hvordan.
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.