Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
Lær å lage produkter og tjenester som kunder vil kjøpe! Lær brukerstyrt innovasjon med dette nettkurset om Design Thinking. Du blir ledet gjennom hele prosessen og lærer om viktige prinsipper som gjør at du forstår behovene til kundene dine bedre, sånn at du sparer tid og penger på utviklingen!
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Løft skrivingen din til neste nivå – få veiledning av profesjonelle forfattere og redaktører. Velkommen til forfatterkurs! Har du en forfatterdrøm? Forfatterkurs.no er et komplett skrivekurs på nett med alt du trenger å vite - fra de første ordene til du tar kontakt med et forlag.
Vi tilbyr Grunnleggende Digital Markedsføring for. Dette minikurset gir en grundig innføring i digital markedsføring, med fokus på hvordan små og mellomstore bedrifter kan bruke digitale kanaler for å forbedre sin tilstedeværelse, tiltrekke flere kunder, og øke salget.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr onlinekurs om Gamified Microsoft Teams Training. Lær å mestre Microsoft Teams! Spill deg gjennom hverdagslige situasjoner der du må håndtere de vanligste utfordringene ved å jobbe online. Kanskje du blir dagens helt?
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.