Her finner du kurs innen Human Resource Management (HR) og personal temaer som rekruttering og utvalg, kommunikasjon, personlighetsanalyse og intervju. Du vil også finne kurs innen karriere, team, gruppedynamikk og medarbeidersamtale. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien Ledelse og strategi eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
Global Workings tjenester for norske arbeidsgivere. Global Working kan levere rett kompetanse til rett tid, har dere problemer med å få tak i rett fagkompetanse kan vi gi dere tilgang på det globale markedet av kompetanse.
Dette kurset for jobbsøk etter privatundervisning er rettet mot de som trenger forberedelse til jobbintervjuer eller hjelp med å fullføre en jobbsøknad eller CV. Vi vil hjelpe deg med det du måtte trenge.
Vi tilbyr nettbasert kurs i HMS arbeidsmiljø, ansvar og konsekvenser modul 1 på norsk og engelsk.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering for bedrifter. Konflikter og aggressive personer i ditt arbeidsmiljø kan medføre både ubehag og usikkerhet for dine ansatte. Gjennom vårt kurs i konflikthåndtering blir du i stand til å forebygge og håndtere konfliktsituasjoner på en god måte.
DiSC - Relasjoner og effektiv kommunikasjon. Har du opplevd at det er noen mennesker du umiddelbart jobber og kommuniserer godt med, og at det er andre du trenger noe mer tid på å forstå? Hvorfor er det sånn?
"Working Genius" er Patrick Lencionis nyeste modell for teamarbeid. Dette er en spennende tilnærming som hjelper oss med å bli mer bevisste på hva som gir oss energi og arbeidsglede i hverdagen og hvordan vi kan bidra mest mulig effektivt på jobb.
God intern kommunikasjon er mer enn bare hyggelig prat – det er en nøkkel til bedre samarbeid, høyere trivsel og mer fornøyde kunder. Når ansatte forstår hverandres adferd og kommunikasjonsstil, skapes det en tryggere og mer produktiv arbeidsplass. Og det merkes – også utenfra.
Vi tilbyr kurs om bedre kommunikasjon på arbeidsplassen for bedrifter. Bedre kommunikasjon på arbeidsplassen er et bedriftsinternt kurs med fokus på at ulike mennesker kommuniserer på forskjellige måter.
Vi tilbyr bedriftsinternt kommunikasjonskurs for par. I noen tilfeller er det en dårlig og en bra person i et forhold som går i stykker, men erfaringsmessig er det for det meste to bra mennesker som ikke får det til, og veldig ofte er det kommunikasjonen som er grunnen.
Dårlig kommunikasjon på jobb skaper mistrivsel, konflikter og høyt sykefravær. Dette foredraget viser hvordan bedre forståelse og tydeligere dialog kan gjøre arbeidsplassen til en kilde til energi – ikke belastning.
Align Your Life and Leadership. Build Your Personal Brand by Discovering Your Unique Voice and Presence with The Conscious Living and Leadership Program