Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Ønsker du å bli en mer selvsikker, overbevisende og engasjerende taler? Dette kurset i presentasjonsteknikk gir deg de verktøyene du trenger for å forbedre dine taleferdigheter og mestre kunsten å levere en presentasjon som folk husker og tar med seg videre.
Klar for å lyse opp ditt neste onlinemøte? I den digitale tidsalderen har evnen til å levere engasjerende online presentasjoner blitt en uvurderlig ferdighet.
Ta ditt fortellertalent til neste nivå med et kurs i Storytelling og Anekdoter!Ønsker du å mestre kunsten å inspirere, informere og overbevise ved hjelp av kraftfulle historier og minneverdige anekdoter?
Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
Mange bedrifter er på jakt etter kompetansehevende kurs for sine ansatte. Ofte er de usikre på hva de skal lete etter, eller hvilken type kurs som passer best. Salgskurs, kurs i presentasjonsteknikk, forhandlinger, forhandlingsteknikk eller kurs i argumentasjon?
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Vi tilbyr kurs om cookies og lignende teknologier. Informasjonskapsler og andre sporingsteknikker, ofte felles betegnet som cookies, gjør det mulig for bedrifter å for eksempel måle nett-trafikk og rette personalisert markedsføring mot besøkende på sine nettsider.
Vi tilbyr kurs om hvordan bli en enda bedre forhandler. Etter å ha gjennomført kurset har du fått en større forståelse av hvordan du bruker metode i praksis. Du har fått redskaper til å forbedre og måle dine egne forhandlingsferdigheter og til å utvikle forhandlingsstrategier.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon i forhandlinger. Forhandlinger krever gode kommunikasjonsferdigheter, der gode resultater i stor grad avhenger av hvilken informasjon du klarer å få innsikt i og hvordan du deler informasjonen du selv sitter på.
Vi tilbyr introkurs om lovlig digital markedsføring. På kurset får du en praktisk innføring i de viktigste reglene for digital markedsføring, med særlig vekt på markedsføringsrett og personvern.
Vi tilbyr kurs om nettverk for kunstig intelligens. Vi går nærmere inn på mulighetene, risiko og de juridiske rammene for bruk av kunstig intelligens. Bruken av kunstig intelligens (KI) i norske virksomheter er sterkt økende, både i privat og offentlig sektor.
Vi tilbyr kurs om nettverk i arealplanlegging, ekspropriasjon og eiendomsutvikling - utforming av fremtidens bærekraftige og levende bymiljøer. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i cybersikkerhet. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i erstatnings- og forsikringsrett. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i ESG - ansvarlig verdiskaping via dokumenterbar innsats. Betegnelsen ESG har eksistert en stund og har overlappet med begreper som bærekraft og Corporate Social Responsability (CSR).
Vi tilbyr kurs om nettverk i Facility Management. Facility Management spiller en avgjørende rolle i å skape effektive, bærekraftige og produktive arbeidsplasser. Vi utforsker sertifiseringsprogrammer som Well og BREEAM i bruk, samt hvordan de kan øke arbeidsplassens kvalitet og bærekraft.
Vi tilbyr kurs om nettverk i Governance og Compliance. Vi ser på hvordan organisasjoner kan tilpasse seg endrede krav og utfordringer. Governance og Compliance er en viktig del av enhver organisasjons suksess og langsiktige bærekraft.
Vi tilbyr kurs om nettverk i kjøp og salg av utviklings- og investeringseiendommer. Markedsmekanismer, avtalestrukturer, ulike boligmodeller, muligheter og entreprisestrukturer i vanskelige tider.
Vi tilbyr kurs om nettverk i offentlige anskaffelser. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i olje, gass og ny offshore energi. Aktiviteten på norsk sokkel har hatt, og vil også fremover ha, stor betydning for Norge takket være store gjenværende olje- og gassressurser, og utbygging av fornybar energi.
Vi tilbyr kurs om nettverk i risk management. Vi diskuterer ERM for optimal risikohåndtering, balanse, engasjement og verdiskaping. Viktigheten av god risikostyring har blitt mer fremtredende i et forretningsmiljø i stadig raskere endring og med ustabil utvikling i økonomi og global politikk.
Vi tilbyr kurs om nettverk i skatterett. Vi fordyper oss i viktige skattespørsmål og utforsker skatterettens dynamikk. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i supply chain. Vi går nærmere inn på og diskuterer utviklingen av en solid Supply Chain-strategi. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i tvisteløsning. Utvid din ekspertise innen tvisteløsning - fokus på prosessrisiko, strategi og påvirkning. Nettverket i tvisteløsning er skapt for advokater og andre profesjonsutøvere som ønsker å styrke sin kompetanse innen tvistestrategi og prosesshåndtering.
Vi tilbyr kurs om samspillet mellom opphavsretten og markedsføringsretten, med særlig fokus på saker om ulovlige etterligninger. Opphavsrett, markedsføringsrett og vern av forretningshemmeligheter. Disse rettsområdene kan til tider flyte over i hverandre og være aktuelle å anvende i samme sak.
We provide course about smart negotiation - mastering the game of Information. The negotiation workshop is an immersive course designed for high-performing professionals seeking to enhance their negotiation skills.
Vi tilbyr kurs om tvangsmidler og tvangsrealisering - om midlertidig sikring, utlegg og tvangssalg. Dette kurset vil gi deg en systematisk gjennomgang av reglene om midlertidig sikring (arrest og forføyning), utlegg og tvangssalg.
Vi tilbyr kurs i salg og reiseliv vg2 som nettkurs. Vg2 salg og reiseliv handler om å utvikle kommersiell forståelse gjennom markedsføring, samhandling, lønnsomhetsanalyse og organisasjonsutvikling.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet vg2 som nettkurs. Kurset handler om salg, service og sikkerhet skal legge grunnlag for yrkesutøvelse innen kundebehandling, sikkerhetsplanlegging og økonomistyring i varehandel og tjenesteleveranser.
Vi tilbyr nettbasert studie om bærekraftig reiseliv. Dette emnet gransker bærekraftig utvikling i reiselivssammenheng, og vi ser på hvordan kravet om bærekraft i stadig større grad påvirker planlegging og gjennomføring av all reiselivsvirksomhet.
Vi tilbyr nettbasert kurs om bærekraftig reiseliv. Dette kurset gransker bærekraftig utvikling i reiselivssammenheng, og vi ser på hvordan kravet om bærekraft i stadig større grad påvirker planlegging og gjennomføring av all reiselivsvirksomhet.
Vi tilbyr nettbasert studie om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert kurs om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert studie om digital markedsføring. Dette kurset består av pakkene Google, SoMe og Webutvikling. Google - digital markedsføring, er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Vi tilbyr nettbasert studie om google - digital markedsføring. Google har en rekke verktøy som er helt sentrale i arbeidet med digital markedsføring. I dette kurset lærer du hvordan noen av de viktigste av disse brukes.
Vi tilbyr nettbasert studie i opplevelsesutvikling. Produktutvikling innen reiselivet dreier seg i stor grad om å skape unike og positive opplevelser for den tilreisende, og i dette emnet ser vi på metoder og modeller som brukes i dette arbeidet.
Vi tilbyr nettbasert kurs i opplevelsesutvikling. Produktutvikling innen reiselivet dreier seg i stor grad om å skape unike og positive opplevelser for den tilreisende, og i dette kurset ser vi på metoder og modeller som brukes i dette arbeidet.
Vi tilbyr nettbasert studie i reiselivsgeografi. Geografikunnskap, både på nasjonalt og internasjonalt nivå, er essensielt for alle som skal arbeide med reiseliv, enten det gjelder utvikling av nye reiselivsprodukter, eller kommunikasjon med turister og forretningsforbindelser.
Vi tilbyr nettbasert kurs i reiselivsgeografi. Geografikunnskap, både på nasjonalt og internasjonalt nivå er essensielt for alle som skal arbeide med reiseliv, enten det gjelder utvikling av nye reiselivsprodukter, eller kommunikasjon med turister og forretningsforbindelser.
Drømmer du om en karriere der positive reiseopplevelser står i fokus og der hele verden er din arbeidsplass? Reiselivskoordinator gir deg kompetanse som gjør deg attraktiv for det nye reiselivet.
Vi tilbyr nettkurs om reiselivsmarkedsføring. Markedsføring regnes i dag som en av de viktigste funksjonene i velfungerende virksomheter. Emnet tar for seg de viktigste modellene og virkemidlene fra markedsføringsfaget, og ser på hvordan disse kan brukes i reiselivsbedrifter og destinasjonsselskap.
Vi tilbyr nettbasert studie om reiselivsproduktet. Reiselivsproduktet gir en grundig innføring i hva reiselivsfaget går ut på og introduserer de mest grunnleggende konseptene og teoriene på området.
Vi tilbyr nettbasert kurs om reiselivsproduktet. Reiselivsproduktet gir en grundig innføring i hva reiselivsfaget går ut på og introduserer de mest grunnleggende konseptene og teoriene på området.
Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.
Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.
Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.
Vi tilbyr nettbasert studie om SoMe - digital markedsføring. SoMe - digital markedsføring er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære hvordan man kan benytte sosiale medier i markedsføringsarbeidet.
Vi tilbyr nettbasert studie i webutvikling - digital markedsføring. Websiden er gjerne hjertet i enhver virksomhets digitale markedsføringsstrategi, og i dette kurset lærer du hvordan du raskt og enkelt kan etablere en attraktiv og synlig tilstedeværelse på nettet.
Vi tilbyr foredraget Blakk & Blid: Salgsprosessen. Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.
Vi tilbyr foredraget Bli en servicehelt. Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.
Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur? Hva skal til for at vi gleder oss til å gå på jobben hver dag og hvorfor er det viktig for kundens opplevelse?
Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.Salgsprosessen - oppsøkende salg. Møtebooking, behovsanalysen, presentasjon, usp, innvendinger, avslutning, oppfølging
Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses
Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.
Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.
Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi?
Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?
På dette kurset lærer du hvordan du kan fremme bedriftens identitet gjennom bevisste og strategiske valg av farger, materialer, møbler og innredning.