Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om konflikthåndtering for serviceyrker. De fleste serviceyrker har et stadig økende behov for å håndtere krevende situasjoner som oppstår på jobben. Løvstadmetoden Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)™ er ledende innen konflikthåndtering for serviceyrker.
Innhold:
Vi har gjennom flere tiår holdt kostnadseffektive kurs for blant andre NAV, kundemottak, kontor og transport. Vårt fokus er å ivareta rettssikkerheten og sikkerheten til både ansatte og kunder. Vi bidrar til positivt omdømme med vår publikumsvennlige metode.
Målgruppe for kurset:
Bedrifter
Uttalelse fra fornøyd kursdeltaker:
Grunnleggende for denne undervisningen er at man alltid skal vise respekt for andre. Vi vil helt sikkert komme til å møte kundene med mer empati nå enn før, og det samme gjelder overfor kolleger og familie. Vi har lært hvordan vi skal roe ned situasjoner, samt at seieren og gevinsten ligger i å klare å beherske seg og at ingen av partene mister ansikt.
- Kjell Rune Haugse, togsjef, NSB Pvk
Takk for et godt, lærerikt og nyttig kurs for oss her i Nav Ytre Helgeland. De ansatte og jeg var veldig fornøyde og vi skal sette opp en god plan for videre øvelser.
- Christin Walen Strand, Leder, Nav Ytre Helgeland