Målet med dette webinaret er at alle skal føle det naturlig å lede og delta på Teams-møter, og sikre at de blir en del av en effektiv arbeidsflyt (før/under/etter møte). Deltakerne skal forstå forskjellen på et adhocmøte, et planlagt møte og et direktesendt arrangement (webinar).
Lag invitasjoner til møter som gjør det enkelt for deltakerne å forberede seg, utnytt møte-funksjonalitet i Teams og del møtenotater i OneNote. Et møte fører ofte med seg oppgaver og andre oppfølgingspunkter. Her lærer du også hvordan bruke Planner til å sikre at ingenting glipper.
Dette er et praktisk lagt opp kurs, ikke en teoretisk gjennomgang, og du vil selv oppleve alle mulighetene ved å møte andre i Teams.
Avslutningsvis vil vi vise deg hvordan opptak av møtet enkelt kan redigeres og deles ved bruk av Stream.
Du kan melde deg på dette enkelt-webinaret, kombinere det med noen andre (sett de da opp i kommentarfeltet når du melder deg på) eller ta hele rekken på 6 webinarer.
De andre webinarene innenfor MS365 er:
• #1: MS Teams - innsikt og oversikt (2x45 min)
• #2: Smart samhandling i Teams og dokumenthåndtering (2x45 min)
• #4: Samarbeid med deg selv (2x45 min)
• #5: Powerplatform (2x45 min)
• #6: «Teams 2.0» (2x45 min)
Du kan spre webinarene utover i tid, og delta på ønskede datoer ila 6 måneder fra oppstart. Du vil også bli medlem av vårt Team som jevnlig vil holde deg oppdatert på nyheter og endringer i MS365-verdenen.
Ønsker du ikke å delta på alle webinarene er det fritt frem å melde seg på noen utvalgte, f.eks;
• Webinar 1-3 – sikre riktig bruk av MS365
• Webinar 4-6 – neste nivået med MS365
Webinarene bygger på vårt 2-dagers kurs Microsoft 365 – Grunnkurs for brukere, og det er også mulig å få den samme kunnskapen i et klasserom.
Har du all grunnkunnskapen på plass vil vi anbefale deg å sjekke ut vårt MEGET populære Microsoft 365: Fra bruker til Superbruker