Glasspaper AS

Glasspaper sin kjernevirksomhet er kunnskap, og vi har som mål å være i front når ny teknologi introduseres. Vi tilbyr markedets bredeste kurssortiment og det gjør at våre kunder kan forholde seg til kun en leverandør når det gjelder opplæring.

Våre instruktører, konsulenter og kompetanserådgivere har lang og bred erfaring innenfor sine respektive fagområder. Ved siden av vår administrasjon og rådgivere er de aller fleste av våre instruktører fast ansatt i Glasspaper og dette gjør oss til en solid partner i større kompetanseløft.

Vi har et mål om at kunder og samarbeidspartnere skal oppfatte Glasspaper som Norges beste og mest attraktive kompetansehus. Glasspaper er i all hovedsak eiet av de ansatte og har hovedkontor og kursfasiliteter på Bryn i Oslo. Glasspaper har også kurs- og sertifiseringslokaler i Bergen, Stavanger og Trondheim.


<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   |  Neste side >>

ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver & Support - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver & Support. This module is part of the Managing Professional stream for ITIL 4 and participants need to pass the related certification exam for working towards the Managing Professional (MP) designation.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18.08.2025 (+1) 3 days18.08.2025 (+1) 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value

We provide course about ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value. This course covers all types of engagement and interaction between a service provider and their customers, users, suppliers, and partners. It focuses on the conversion of demand into value via IT-enabled services.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 27.10.2025 3 days27.10.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value. This course covers all types of engagement and interaction between a service provider and their customers, users, suppliers, and partners. It focuses on the conversion of demand into value via IT-enabled services.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 27.10.2025 3 days27.10.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT

We provide course about ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT. The High Velocity IT Specialist Certification is relevant to everyone working in Agile and DevOps Teams focusing on the rapid delivery of IT solutions.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 25.08.2025 3 days25.08.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT. The High Velocity IT Specialist Certification is relevant to everyone working in Agile and DevOps Teams focusing on the rapid delivery of IT solutions.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 25.08.2025 3 days25.08.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve

We provide course about ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Information Security Management.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 06.10.2025 3 days06.10.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist Collaborate, Assure and Improve. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Information Security Management.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 06.10.2025 3 days06.10.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil

We provide course about ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management and Problem Management.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 08.09.2025 (+1) 3 days08.09.2025 (+1) 21.000 kr  
<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   |  Neste side >>