I kategorien strategi og forretningsmodell finner du kurs og opplæring i bruk og implementering av forskjellige strategier og forretningsmodeller. Det finnes like mange strategier som det finnes bedrifter. Din organisasjons suksess er avhengig av hvor vellykket den valgte strategiske plattformen blir implementert og konkretisert. Strategikursene her tar for seg sammenhengen mellom strategi, taktikk og handling. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurs om LOTO innføring som e-læring. Dette kurset er ment som en innledning til intern opplæring i egen virksomhet, der ansatte lærer om strategi, kartlegging, prosedyrer, maskiner, utstyr og ikke minst plassering av oversiktskart og utstyr / hjelpemiddel.
Vi tilbyr kurs i strategisk ledelse og innovasjon som nettbasert undervisning. Dette er en yrkesrettet utdanning som gir deg kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse innen strategi og innovasjon.
Trenger flere enn 5 – 7 personer i din bedrift det samme kurset? Da lønner det seg å gjennomføre et bedriftsinternt kurs.
Vi tilbyr onlinekurs om bærekraftsmål i strategien. Kurset gir deg en innføring i hvordan du kan identifisere relevante bærekraftsmål for din virksomhet og sikre samsvar med den øvrige strategien til virksomheten.
Vi tilbyr kurs i OKR – Limet mellom strategi, behov og mål. Dette kurset viser deg veien til raskere realisering av kundebehov med OKR som metode! Heldagskurs med Jon Urdal, Certified Training Partner hos Sense & Respond Learning, i samarbeid med Holte Academy.
Vi tilbyr onlinekurs om strategiarbeid i styret - hvordan lykkes. Godt strategiarbeid er en viktig faktor for verdiskaping og vekst for en virksomhet. Dette kurset lærer deg hvordan best lykkes med strategiarbeid i styret.
Dette kurset gir deltakerne en grundig forståelse av strategiarbeid i styret og gir dem praktiske verktøy og innsikt for å lykkes med å utvikle og implementere strategier i sine organisasjoner.
Vi tilbyr onlinekurs om digital strategi for ledere. Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler. Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier.