I kategorien teambuilding og gruppedynamikk finner du kurs og opplegg for økt samhandling og teambuilding for forskjellige virksomheter og grupperinger i hele landet. Et velfungerende team eller gruppe mennesker er avhengig av god lagånd og intern effektivitet. Teamutvikling er å jobbe mot felles mål. Hvordan skaper man et effektivt team? Ta med bedriften på tur eller ta et kurs som forteller deg hvordan dere skal få det til.
Align Your Life and Leadership. Build Your Personal Brand by Discovering Your Unique Voice and Presence with The Conscious Living and Leadership Program
Vi tilbyr digitalt kurs om hvordan skape et høyt presterende team. Visste du at en ansatt som stoler på lederen sin har 12 ganger større sannsynlighet for å bli engasjert i jobben? Det er bare ett problem: veldig få ansatte stoler på lederen sin.
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs i 4MAT Mastering Training Design. Preferansesystemet som tydeliggjør kommunikasjonen. 4MAT er et praktisk og enkelt ledelse, team og organisasjonsutviklingsverktøy.
Vi tilbyr foredrag om team. Kommunikasjon i velfungerende team - Aksept for forskjellighet - Hvem er du i teamet - En pluss en blir elleve - Teamarbeid og lagspill.
Ledelse er ikke solospill. Det er i møtene med mennesker og oppgaver det skjer. Derfor passer lederutvikling og teamutvikling som hånd i hanske. Det er i samspillet mllom teamet og omgivelsene det skapes avgjørende resultater. Derfor er dette et fruktbart og spennende område å sette fokus på.
DiSC - Relasjoner og effektiv kommunikasjon. Har du opplevd at det er noen mennesker du umiddelbart jobber og kommuniserer godt med, og at det er andre du trenger noe mer tid på å forstå? Hvorfor er det sånn?
Vi tilbyr nettbasert kurs om avgrensning og grensesetting. Evnen til å sette grenser på en positiv måte og foreta nødvendige avgrensninger er en av de viktigste suksessfaktorene for å utøve et godt lederskap. Det er også nødvendig for å overleve og for å få tid til å gjøre de viktige tingene.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om når team og ledergrupper ikke fungerer optimalt for lærere i alle klassetrinn. Hvordan kan vi si fra til kollegaer om det de gjør - som vi ikke synes fungerer - på måter som hindrer at forholdet oss imellom rakner?