Vi tilbyr kurset synlighet med LinkedIn. Hvordan bruker du LinkedIn når du er gründer, som selger eller som selskap eller fordi du ønsker å bli mer synlig? Jeg har doblet omsetningen fra år 1 til år 2, som gründer, doblet kontakter på LinkedIn, og får direkte henvendelser og oppdrag.
Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er. Hvordan må du tenke på sosiale medier for å oppnå suksess for din bedrift?
En reise gjennom historiske og kulturelle eksempler og forskning som forklarer hvordan samfunnet vårt er blitt formet av bløff og selvbedrag, og den stadige kampen for likevel å bygge tillit. Og hva i kan lære av det.
Er vi på vei inn i en teknologisk dystopi, med overvåkning og store sosiale forskjeller – eller en utopisk verden der maskinene gjør jobben og det er nok til alle? Litteraturen har utforsket disse spørsmålene i hundre år, og gir oss verktøy for å tenke om hvilken framtid vi ønsker.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Vi tilbyr onlinekurs om Gamified Microsoft Teams Training. Lær å mestre Microsoft Teams! Spill deg gjennom hverdagslige situasjoner der du må håndtere de vanligste utfordringene ved å jobbe online. Kanskje du blir dagens helt?
Vi tilbyr kurs i digital workshopledelse - webinar. Ønsker du å skape engasjerende og effektive digitale workshops? I dette kurset gir vi deg et innblikk i hvordan du leder og gjennomfører din digitale workshop på en motiverende og inspirerende måte, og styrer mot å oppnå hensikten med møtet.
Vi tilbyr FDV-kongressen som webinar. På kongressen får du innblikk i den nyeste teknologien, de beste praktiske løsningene, samt treffe andre som har løsninger på de utfordringene du møter i hverdagen. Vi er stolt leverandør av den digitale konferansen på vegne av FDV-huset.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.