Vi tilbyr onlinekurs med innføring i immaterielle rettigheter (IP). Hvordan ta vare på verdiene din bedrift skaper? Forskning viser at mer enn 80% moderne virksomheters verdier er immaterielle, mens knappe 20% er materielle.
Vi tilbyr kurs om immaterielle rettigheter (IP). Forskning viser at mer enn 80 % av moderne virksomheters verdier er immaterielle, mens knappe 20 % er materielle. Forvaltning av de immaterielle verdiene (IP) er viktig! Enhver virksomhet bør ha en IP-strategi.
Vi tilbyr onlinekurs om immaterielle rettigheter (IP). Forskning viser at mer enn 80 % av moderne virksomheters verdier er immaterielle, mens knappe 20 % er materielle. Forvaltning av de immaterielle verdiene (IP) er viktig! Enhver virksomhet bør ha en IP-strategi.
Vi tilbyr fullfinansiert fagskolestudie i Fashion Brand Communication. Kunne du tenke deg å jobbe med merkevarekommunikasjon i mote- og livsstilsbransjen? Da er Fashion Brand Communication utdanningen for deg.
Vi tilbyr digitalt kurs om immaterielle rettigheter - hvordan beskytter du bedriftens åndsverk. Har du noen gang lurt på hvordan du skal ivareta ikke-fysiske verdier i bedriften og beskytte dem mot konkurrenter?
Kurs i employer branding – bli en attraktiv arbeidsgiver! Hvordan tiltrekker og beholder du talenter uten å betale mer i lønn? Dette kurset i employer branding lærer du å bli en attraktiv arbeidsplass.
Vi tilbyr kurs i en innføring i varemerkeloven. Med særlig fokus på de nye endringene. Den 1. mars 2023 trådte endringene i varemerkeloven i kraft. Det er gjort flere som har praktiske konsekvenser for mange.
Patentstyrets eksperter svarer på dine spørsmål om patent, varemerke og design. På grunnleggende nivå. Hvordan var nå det med varigheten på patentet? Hva var det som var så viktig å huske om varemerker? Hvor kunne jeg finne ut av hva konkurrentene driver med?
Vi tilbyr nettbasert kurs i merkevareledelse. Merkevareledelse fokuserer på hvilke virkninger en sterk merkevare har for bedrifter og forbrukere. Vi ser på hvordan merkevaren kan posisjoneres i kundens hukommelse, merkekjennskap og kunnskap i tillegg til markedsposisjonering.