Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr skreddersydd foredrag eller seminar for bedrifter om hvordan skape god kontakt med andre mennesker. Thomas har lang erfaring som foredragsholder og holder foredrag på en lærerik, inspirerende og morsom måte som gjør at gjenkjennelsesfaktoren er stor.
Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er. Hvordan må du tenke på sosiale medier for å oppnå suksess for din bedrift?
Ønsker du å formalisere din salgskompetanse? Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - på nett til markedets laveste pris! Har du minimum 5 års erfaring innen salg, men mangler utdanning innen faget? Da er veien til en formell fagutdanning kort. Det du mangler er teoridelen og en praktisk fagprøve.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med butikken på instagram. Bruker du sosiale medier riktig kan du tiltrekke deg flere kunder og øke omsetningen. Du lærer deg hva som skal til for å skape engasjement og hva som skal til for å selge mer ved hjelp av instagram.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med vindusutstillinger. I dette nyttige kurset lærer du deg hvordan lage vindusutstillinger som øker salget! Du lærer om komposisjon, fargevalg, belysning og mye annet som kan være lurt å tenke på for å skape salgsutløsende vindusutstillinger.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg for bedrifter. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Vet du hvordan nettsiden din fungerer? Hvordan kundene bruker siden din? Sporing av data, analyse og rapportering er en viktig del av hverdagen for deg som driver en nettside. Lær om bruk av Google Analytics, Facebook pixel, Google Tag Manager og Hotjar.
Vi tilbyr ukeskurs i digital markedsføring. På kurset vil du få en innføring i viktige byggestener for å lykkes med digitale medier og lære hvordan du selv kan gjøre viktige beslutninger for selskapet ditt.
Vi tilbyr grunnleggende kurs i avtalerett. Du får innføring i forarbeidet til avtaleinngåelse, forhandlingsteknikk og viktige juridiske fallgruver for å begrense risiko. Kjenner du til beste praksis i avtaleforhandlinger, og de seneste dommene som påvirker avtaleretten?
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.