Vi tilbyr kurs om vold og trusler på arbeidsplassen for bedrifter. Målsettingen med kurset er å bevisstgjøre deltakerne på erfarigsbasert kunnskap knyttet til organisering, kvalitetssikring og kompetanseutvikling, relatert til vold og trusler på arbeidsplassen.
Vi tilbyr digitalt kurs om STCW passasjer- og krisehåndtering med e-læring. Kurset gjennomføres som en kombinasjon av klasseromsundervisning og e-læring som gjøres i forkant av kursstart.
Vi tilbyr oppdateringskurs om STCW passasjer- og krisehåndtering som e-læring. Kombinasjon av klasseromsundervisning og e-læring som gjøres i forkant av kursstart. Oppdateringskurset gjennomføres iht Sjøfartsdirektoratets revidert emneplan datert 22.05.2018.
Vi tilbyr kurs om passasjer og krisehåndtering som fjernundervisning. Kurs for de som skal arbeide på passasjerskip og andre fartøy der man har ansvar for sikkerheten til passasjerer. Kurset gjennomføres i henhold til STCW konvensjonens regel V/2, avsnitt A-V/2 og tabeller A-V/2-1 og A-V/2-2.
Vi tilbyr kurs om passasjer- og krisehåndtering oppdatering som fjernundervisning. Kurs for de som skal arbeide på passasjerskip og andre fartøy der man har ansvar for sikkerheten til passasjerer. Kurset gir opplæring i hvordan besetningen skal opptre i en krisesituasjon.
Vi tilbyr kurs i beredskap og kriser for bedrifter eller online. Ved krisehåndtering er de fleste tiltak en kriseledelse setter ut i livet, et kommunikasjonstiltak. Derfor er evnen til å kommunisere godt under kriser, både internt og eksternt, avgjørende for hvordan virksomheten mestrer krisen.
Dette studiet gir deg innsikt i hvordan mennesker reagerer på og håndterer overveldende hendelser, og hvordan best forstå og bistå i oppfølgingen i etterkant. Studiet gir deg også en mulighet til å få innblikk i psykologien som fagområde, hvordan øke kommunikasjonsferdigheter i hjelperelasjoner.
Kurset skal gi deltakerne en faglig forståelse og en teoretisk begrunnelse for krisepedagogikk. Det gis eksempler på hvordan den enkelte kan rammes av individuelle og kollektive kriser. Det gis også eksempler på metoder med tanke på å omskape kriser og traumer til pedagogiske mestringsmuligheter.