I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Lær det du treng å vite for å brukarteste digitale produkter og tenester - enkelt og effektivt! Ville du turt å lansere eit digitalt produkt utan å teste om koden fungerer? Det er minst like viktig å teste om kunden får til å bruke det.
Hvilke koder må knekkes for arbeidssøkere? Grunnleggende kommunikasjon for studenter som søker jobb! Kurset i effektive stillingsannonser gir en konkrete verktøykasse som gjør at bedriftens ansatte skriver bedre stillingsannonser.
Vi tilbyr kur i Intervjuteknikk. Effektiv intervjuteknikk som sikrer gode kandidatopplevelser. Kurset i seleksjon og intervjuteknikk tar for seg grunnleggende intervjuteknikk, inkludert jobbanalysen og andre deler av seleksjonsprosessen.
Vi tilbyr kurset Å bygge tillit i digitale intervjuer - Video. Hvordan bygger du tillit i digitale intervjuer? Dette minikurset går gjennom grunnleggende forhold som sikrer at du kan bygge best mulig relasjon med andre i et digitalt intervju.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om kommunikasjon med unge i risikosonen - intro for lærere i alle klassetrinn. Hvordan kan vi på skolen møte elever som er i risikosonen for å havne i kriminalitet eller rus, eller som allerede står midt i problematikken?
Vi tilbyr onlinekurs om kommunikasjon. Manglende eller dårlig kommunikasjon skaper store kostander for virksomheten og den enkelte medarbeider, og her får du konkrete verktøy for å unngå å tolke og heller søke felles forståelse.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr kurs i praktisk personalledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
En reise gjennom historiske og kulturelle eksempler og forskning som forklarer hvordan samfunnet vårt er blitt formet av bløff og selvbedrag, og den stadige kampen for likevel å bygge tillit. Og hva i kan lære av det.
Av og til kan det være lurt å innse at du ikke er ufeilbarlig. Den største personlige lærdommen av å skrive en bok om juks og bedrag, fant Bår Stenvik da han forsto hvor gjennomsyret verden er av selvbedrag.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr nettkurs om sosial manipulering i digital kommunikasjon. I en verden stadig mer drevet av digital kommunikasjon, er vi alle potensielle mål for påvirkere som ønsker å manipulere oss for å få tilgang til våre data eller påvirke våre handlinger.
Vi tilbyr kurs om tegn til tale som virtuell undervisning. For mennesker som har språk eller kommunikasjonsvansker, enten de er barn, unge eller voksne er det avgjørende å legge til rette for et godt språkmiljø.
Vi tilbyr kurs i bærekraftig kommunikasjon og samhandling for bedrifter. Hvordan skape og vedlikeholde en bærekraftig kommunikasjon og samhandling? Å gå fra silotankegang til samhandling og helhetstenkning er hovedfokus for dette kurset.
Vi tilbyr foredrag om kommunikasjon. Gi dere selv et løft gjennom inspirasjonsforedrag om kommunikasjon. Kommunikasjon handler om å forstå og bli forstått. Communicare betyr noe så enkelt som å «gjøre felles». Så enkelt, så vanskelig, så gøy!
Vi tilbyr kurs om kommunikasjonens magi for bedrifter. Hvor bevisst er du på din egen kommunikasjon? Hvordan ville det være å kunne kommunisere enda bedre, også i de vanskelige samtalene?