Glasspaper AS

Glasspaper sin kjernevirksomhet er kunnskap, og vi har som mål å være i front når ny teknologi introduseres. Vi tilbyr markedets bredeste kurssortiment og det gjør at våre kunder kan forholde seg til kun en leverandør når det gjelder opplæring.

Våre instruktører, konsulenter og kompetanserådgivere har lang og bred erfaring innenfor sine respektive fagområder. Ved siden av vår administrasjon og rådgivere er de aller fleste av våre instruktører fast ansatt i Glasspaper og dette gjør oss til en solid partner i større kompetanseløft.

Vi har et mål om at kunder og samarbeidspartnere skal oppfatte Glasspaper som Norges beste og mest attraktive kompetansehus. Glasspaper er i all hovedsak eiet av de ansatte og har hovedkontor og kursfasiliteter på Bryn i Oslo. Glasspaper har også kurs- og sertifiseringslokaler i Bergen, Stavanger og Trondheim.


<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   |  Neste side >>

ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value

We provide course about ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value. This course covers all types of engagement and interaction between a service provider and their customers, users, suppliers, and partners. It focuses on the conversion of demand into value via IT-enabled services.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 27.10.2025 3 days27.10.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT

We provide course about ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT. The High Velocity IT Specialist Certification is relevant to everyone working in Agile and DevOps Teams focusing on the rapid delivery of IT solutions.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 3 days 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil

We provide course about ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management and Problem Management.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 17.11.2025 3 days17.11.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control

We provide course about ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management and IT Asset Management.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 01.12.2025 3 days01.12.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Strategist - Direct, Plan and Improve

We provide course about ITIL® 4 Strategist - Direct, Plan and Improve. The ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan, and Improve course is based on the ITIL® 4 Strategist Direct, Plan, and Improve candidate syllabus from AXELOS.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 15.12.2025 3 days15.12.2025 21.000 kr  

ITIL®4 Practitioner: Service Request Management

We provide course about ITIL®4 Practitioner: Service Request Management. This module provides understanding and application of the key concepts, principles, value and challenges of the Service Request Management practice.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 20.11.2025 1 day20.11.2025 9.900 kr  

Koble gevinster til strategiske mål

Vi tilbyr kurs om å koble gevinster til strategiske mål. Dette er en interaktiv Workshop som tar for seg basisen i gevinstrealisering og hvordan gevinster kan kobles til strategiske mål. Kurset baseres på teoriene i boken Managing Benefits av Steve Jenner.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 1 dag 6.400 kr  

Kunsten å gi og ta imot tilbakemeldinger - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs om kunsten å gi og ta imot tilbakemeldinger for bedrifter. I løpet av dette kurset vil du lære om og erfare at vellykkede tilbakemeldinger krever ferdigheter både hos avsender og mottaker.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 1 dag Avtales kr  
<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   |  Neste side >>