Vi tilbyr kurs om kunsten å gi og ta imot tilbakemeldinger for bedrifter. I løpet av dette kurset vil du lære om og erfare at vellykkede tilbakemeldinger krever ferdigheter både hos avsender og mottaker.
Innhold:
Deltakerne vil utforske drivkreftene og psykologien bak tilbakemeldinger og bevisstgjøres om hvordan dialogferdigheter påvirker prestasjoner. Du vil få innsikt i ytterpunktene styrende og støttende kommunikasjonsstil, samt forstå og anvende dem konstruktivt. Kurset introduserer noen nyttige verktøy, inkludert ulike former for lytting og hensiktsmessige spørsmålsformulering når et budskap skal gis.
Læringsutbytte:
• Identifisere og forstå tilbakemeldingens rolle, samt forstå hvordan en tilbakemeldingskultur bedrer arbeidsmiljø og prestasjonsutvikling.
• Lære å anvende teknikker og strategier for å gi konstruktiv og nyttig tilbakemelding som fremmer vekst og forbedring
• Utvikle ferdigheter for å forstå og engasjere seg i meningsfulle samtaler rundt arbeidsprestasjoner og atferd
• Utvikle og bruke spørsmålsteknikker som fremmer klarhet og målrettethet i tilbakemeldinger
• Demonstrere tilbakemelding med fokus på atferd og handlinger
Kursholder: Hege Brekke
Hege Brekke er pedagog med en masterutdannelse innen ledelse. Hun har ett stort engasjement for kulturbygging og prestasjonsutvikling, både innen organisasjoner, team og på individnivå. I tillegg hun lang erfaring med mentoring innen organisasjonsutvikling, prestasjonsteam og lederskap.
Hege har også erfaring fra rollen som mental trener i toppidretten, og har bistått ulike eliteserielag i både håndball og fotball, trenere, utøvere og dommere både i Norge og i utlandet. Hege brenner for å hjelpe individer og team med å fremme gode prestasjoner, på en sunn og bærekraftig måte.
Målgruppe for kurset:
Bedrifter - Dette kurset passer for alle de som ønsker å lære seg dialogferdigheter og beherske og gi, samt ta imot, tilbakemeldinger.
Kursmateriell:
Kursavgiften inkluderer kursmateriell