Vi tilbyr kurs, seminarer, samlinger og prosesser. Kursene tilpasses den enkelte virksomhets situasjon, utfordringer, ønsker og behov. Løsningen kan variere fra korte innlegg til kurs over en eller flere dager, til lengre prosesser.

Vår samlede kompetanse gjør at vi kan bidra innen de fleste emner, og vi har gode erfaringer med å bidra til et vellykket resultat: fra bevisstgjøring til handling og endring.


Hvordan gi god service - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.

Sted Dato Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr  

Kundebehandling i særklasse - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Dato Varighet Pris
Hele landet Hele landet Halvdag til 2 dager Avtales kr