Glasspaper AS

Glasspaper sin kjernevirksomhet er kunnskap, og vi har som mål å være i front når ny teknologi introduseres. Vi tilbyr markedets bredeste kurssortiment og det gjør at våre kunder kan forholde seg til kun en leverandør når det gjelder opplæring.

Våre instruktører, konsulenter og kompetanserådgivere har lang og bred erfaring innenfor sine respektive fagområder. Ved siden av vår administrasjon og rådgivere er de aller fleste av våre instruktører fast ansatt i Glasspaper og dette gjør oss til en solid partner i større kompetanseløft.

Vi har et mål om at kunder og samarbeidspartnere skal oppfatte Glasspaper som Norges beste og mest attraktive kompetansehus. Glasspaper er i all hovedsak eiet av de ansatte og har hovedkontor og kursfasiliteter på Bryn i Oslo. Glasspaper har også kurs- og sertifiseringslokaler i Bergen, Stavanger og Trondheim.


<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7   |  Neste side >>

ITIL® 4 Practitioner: Service Configuration Management - virtual

We provide virtual course about ITIL® Practitioner: Service Configuration Management. This module ensures that accurate and reliable information about the configuration of services and the configuration items that support them is available when and where needed.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 25.09.2025 (+1) 1 day25.09.2025 (+1) 9.900 kr  
Nettkurs / nettstudie 04.12.2025 1 day25.09.2025 (+1) 9.900 kr

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Practitioner: Service Desk. This module helps to significantly influence user experience, customer experience, and the overall success of service relationships.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 09.09.2025 (+1) 1 day09.09.2025 (+1) 9.900 kr  
Nettkurs / nettstudie 18.11.2025 1 day09.09.2025 (+1) 9.900 kr

ITIL® 4 Practitioner: Service Level Management - virtual

This module provides best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty, and experience, and to ensure that service delivery and use is properly assessed, monitored and managed against these targets.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 08.10.2025 1 day08.10.2025 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Supplier Management - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Practitioner: Supplier Management. This module focuses on how to ensure that the organisation’s suppliers and their performances are managed appropriately to support the seamless provision of quality products and services.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 07.10.2025 1 day07.10.2025 9.900 kr  

ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver & Support - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver & Support. This module is part of the Managing Professional stream for ITIL 4 and participants need to pass the related certification exam for working towards the Managing Professional (MP) designation.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18.08.2025 (+1) 3 days18.08.2025 (+1) 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value. This course covers all types of engagement and interaction between a service provider and their customers, users, suppliers, and partners. It focuses on the conversion of demand into value via IT-enabled services.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 27.10.2025 3 days27.10.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist - High Velocity IT. The High Velocity IT Specialist Certification is relevant to everyone working in Agile and DevOps Teams focusing on the rapid delivery of IT solutions.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 25.08.2025 3 days25.08.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist Collaborate, Assure and Improve. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Information Security Management.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 06.10.2025 3 days06.10.2025 21.000 kr  
<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7   |  Neste side >>