Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
På dette kurset lærer du hvordan du kan fremme bedriftens identitet gjennom bevisste og strategiske valg av farger, materialer, møbler og innredning.
Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Kanskje har du jobbet i organisasjoner der kundens behov har vært i sentrum.
Vi tilbyr kurs om yrkesrettet salg som virtuelt klasserom. Kurset i salg gir en innføring i emner som er essensielle for alle som jobber med dette. Kurset kan være et godt utgangspunkt dersom du ønsker å jobbe med salg, men mangler praksis eller teoretisk bakgrunn.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk i praksis som webinar. Formålet med kurset er at deltakerne gjennom strategisk tilnærming og øving, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn, skal bli vesentlig bedre rustet til å få gode resultater i forbindelse med alle typer forhandlinger.
Vi tilbyr webinar om fremtidens B2B-salg - er selskapet forberedt. Formålet med dette kurset er å gi inspirasjon og ideer til det nødvendige strategiske arbeidet med å etablere, utvikle og følge opp en moderne salgsorganisasjon gjennom verdibasert salgsledelse.
Vi tilbyr webinar om å lykkes med salg i styrerommet! Hvorfor? Fordi styrets sammensetning og beslutninger har direkte innvirkning på resultatene. Dessverre viser beslutningene at salg er noe styret ikke alltid helt forstår.
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev salgsmedarbeider som nettstudie. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.
Vi tilbyr utdanning til fagbrev salg og service VG3 - nettstudie m/samlinger. Det er mulighet til å søke studieplass hele året. Dette skyldes at forelesningene følger årshjulet vårt, som gjør at temaene kommer på nytt. I tillegg tar vi opp alle forelesninger og legger de på nettskolen.