Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Jeg utvikler også skreddersydde kurs om digital markedsføring og kommunikasjon, og det er mulig å ta utgangspunkt i bedriftens egne sider for praktisk arbeid. I tillegg presenterer jeg gjerne fakta og argumenter rundt KI og digitale medier for ledere og beslutningstagere.
Digital markedsføring er i konstant endring. Er din strategi oppdatert for våren 2025? Endringer i algoritmer og brukeratferd, AI-drevet innhold og skjerpede annonsepriser gjør at gamle strategier ikke lenger har den samme effekten. Her får du tips om de smarteste justeringene akkurat nå.
Selg smartere – til alle typer kunder. Dette kurset gir dine selgere praktiske verktøy for å tilpasse salget til ulike mennesker. Når de forstår kundens adferd og behov, blir det enklere å bygge tillit, treffe riktig – og lande flere salg.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg for bedrifter. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Relasjonens kraft - nettkurs Marco snakker om samspill, relasjoner og kjemi og gir deg gode råd i hvordan du kan påvirke andre bedre.
Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr kurs/foredrag i presentasjonsteknikk. Budskapet skal ikke bare ut, det skal også inn. I dette kurset jobber du med hvordan du formidler budskapet. Du får et verktøy for å trene på din egen presentasjon og til å analysere andres.
Du presenterer i møterommet, på webinaret, i videomøter, i paneldebatten, på scenen, når du pitcher, når du underviser, når du vil overbevise - vi presenterer til hverdags og til fest. Hva ville skjedd om du trente strukturert på måten du fremfører på?
Ønsker du å bli en mer selvsikker, overbevisende og engasjerende taler? Dette kurset i presentasjonsteknikk gir deg de verktøyene du trenger for å forbedre dine taleferdigheter og mestre kunsten å levere en presentasjon som folk husker og tar med seg videre.
Klar for å lyse opp ditt neste onlinemøte? I den digitale tidsalderen har evnen til å levere engasjerende online presentasjoner blitt en uvurderlig ferdighet.
Ta ditt fortellertalent til neste nivå med et kurs i Storytelling og Anekdoter!Ønsker du å mestre kunsten å inspirere, informere og overbevise ved hjelp av kraftfulle historier og minneverdige anekdoter?
Farlig småverktøy-kurset er en opplæring som gir deltakerne kunnskap og ferdigheter i sikker bruk av farlig småverktøy i ulike arbeidssituasjoner.
Kurset er rettet mot personer som arbeider med eller nær elektriske anlegg, og har som mål å gi deltakerne nødvendig kunnskap og forståelse for å utføre arbeidet på en trygg og forsvarlig måte.
Bli en bedre selger med praktiske teknikker og moderne verktøy! Dette kurset gir deg innsikt i salgsprosessen fra A til Å, med fokus på kundebehov, relasjonsbygging, digitalt salg og strategisk oppfølging, uansett bransje eller erfaringsnivå.
Vi tilbyr Excel-kurs for selgere som onlinekurs. Lær deg det viktigste du som selger trenger å vite om Excel. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr 4-timer onlinekurs om møtebooking- Kurset gir deg både læring og motivasjon for å mestre møtebooking. Foredragsholder har mange års erfaring med å skape resultater av kurs i møtebooking. Det er ikke enkelt å lære møtebooking på 4 timer, men det er mulig om kursdeltakere er motivert!
Vi tilbyr onlinekurs om PowerPoint med presentasjonsteknikk. Du vil lære å planlegge presentasjoner, bruke visuelle elementer som tekst, farger, bilder og animasjoner på en effektiv måte, samt utvikle firmamaler for å standardisere og effektivisere presentasjonsarbeidet.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.