I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, ledertrening for bedrifter. Konflikter er ressurstappende, demoraliserende, kulturnedbrytende og reduserer produktivitet og konkurransekraft. Alle bedrifter opplever konflikter, forskjellen ligger i hvordan dere takler konfliktene.
Dette kurset skal gi læring og motivasjon til å forebygge konflikter på arbeidsplassen.
I dette kurset får du en innføring i hvordan du kan forstå hersketeknikker bedre.
Hvordan kan du håndtere konflikter i hverdagen? Kurset tar for seg mellommenneskelige konflikter på individ- og gruppenivå. Det gis eksempler som illustrerer hva konflikter skyldes, og hvordan de kan møtes.
Hva gjør du når du oppdager at du får vonde følelser i forholdet til et annet menneske. Lær deg sammenhengen mellom tanker og følelser, og lær hvordan du kan bedre følelser om andre og deg selv ved å tolke annerledes.
Hva gjør jeg når jeg får vonde følelser i forholdet til en kollega eller overordnet? Lær deg sammenhengen mellom tanker og følelser, og lær hvordan du kan bedre følelser om andre og deg selv ved å tolke annerledes.
Vi tilbyr onlinekurs om konflikter og vanskelige personalsaker. Du får kunnskap om lovverket og innføring i konflikthåndtering, som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger til å kunne løse konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Trenger du oversikt over konfliktsituasjonen og hva som bør gjøres videre i prosessen? Ved å analysere konflikten i Nøgd vil refleksjoner og tips være til stor nytte slik at prosessen blir god og oversiktlig for alle parter - alt i en endelig rapport.
Semje Software tilbyr samarbeid med konsulenter og bedriftshelse-tjenester som ønsker å effektivisere og kvalitetssikre de prosesser som knytter seg til konflikthåndtering på vegne av egne kunder.
Vi tilbyr nettbasert kurs i praktisk og kunnskapsbasert konflikthåndtering i organisasjoner. Kurset vil gi deg nyeste innsikter fra praksis og forskning knyttet til hvordan etablere beste praksis i møte med ulike konflikttyper.
Opplevelsen av en konflikt kan se ulikt ut avhengig av rolle og ståsted. Leder og ansatt profiler gir sannferdige oversikter over hvordan konflikter oppleves og kan gi verdifull informasjon i forhold til hvordan en selv påvirkes av denne.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen som virtuelt klasserom. Målsettingen med kurset er å bevisstgjøre deltakeren på hvordan man håndterer, forebygger og forholder seg til konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering. Uenighet og konflikter oppstår fordi vi mennesker er ulike. Håndtert på riktig måte kan konflikter være en kilde til utvikling, læring og tettere relasjoner.
Vi tilbyr kurs i arbeid i trusler og vold på arbeidsplassen Det er mange yrkesgrupper som utsettes for utagerende atferd i løpet av arbeidshverdagen fra bruker, klienter, pårørende eller miljøet rundt.
Vi tilbyr basiskurs - skole, barnevern, bolig og psykiatri for bedrifter. Basiskurs har som målsetting å gi deltakerne grunnleggende kompetanse og mestring i håndtering av utfordrende atferd.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering for bedrifter. Deltakerne skal lære om aggresjon og vold, kommunikasjon og håndtering av aggressiv atferd. Kurset gir relevant kompetanse for arbeid innenfor barnevern, psykiatri og sikkerhetsbransjen.