I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering for bedrifter. Konflikter og aggressive personer i ditt arbeidsmiljø kan medføre både ubehag og usikkerhet for dine ansatte. Gjennom vårt kurs i konflikthåndtering blir du i stand til å forebygge og håndtere konfliktsituasjoner på en god måte.
Vi tilbyr onlinekurs om konflikter og vanskelige personalsaker. Du får kunnskap om lovverket og innføring i konflikthåndtering, som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger til å kunne løse konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr nettbasert fordypningskurs om konfliktløsning og reguleringsstøtte. Hovedfokuset i kurset er på hva du selv kan gjøre for å møte barn på en utviklings- og reguleringsstøttende måte i konfliktsituasjoner din egen hverdag.
Vi tilbyr nettkurs om konflikter i relasjoner med barn og hva du kan gjøre for å løse de! Du kan nå delta på dette kurset hjemme i din egen stue eller på din arbeidsplass.
Vi tilbyr kurs i trassalder - kommunikasjon og konfliktløsning for foreldre. Målsettingen er at du og barnet skal føle trygghet, mestringsfølelse og en økt opplevelse av samarbeid, og at du bedre kan støtte barnets utvikling av emosjonell og sosial kompetanse.