I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen som virtuelt klasserom. Målsettingen med kurset er å bevisstgjøre deltakeren på hvordan man håndterer, forebygger og forholder seg til konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs i forebygging og håndtering av konflikter. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Vi tilbyr nettkurs i debrief - en nødvendighet ved kritiske hendelser. Formålet er at kurset skal bevisstgjøre deltakeren på hvordan man forebygger og håndterer etterreaksjoner etter kriser eller konfliktfylte og truende situasjoner.
Vi tilbyr nettkurs om håndtering av vold og trusler - forståelse og forebygging. Kurset skal bevisstgjøre deltakeren på hvordan man forebygger og forholder seg til konfliktfylte og truende situasjoner, for å minske risikoen for å bli utsatt for vold.
Vi tilbyr nettkurs om trygghet i arbeidslivet - hvordan jobbe systematisk med forebygging og håndtering av vold og trusler. Kurset gjennomføres som et digitalt kurs med 2 x 3 timer. En økt med voldsforebygging og en delt økt med risikovurdering og rutineetablering.
Vi tilbyr nettkurs om vanskelige personalsaker - juss og krav til saksbehandlingen. Formålet med kurset er å gjøre deltakerne tryggere på de juridiske spørsmålene som oppstår når man skal håndtere en vanskelig personalsak. Kurset har et løsningsorientert fokus.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om pågående livstruende vold i skolen for lærere i alle klassetrinn. Hva gjør vi dersom en hendelse med livstruende vold oppstår på skolen og hvordan kan vi forebygge og forhindre slike situasjoner?
Vi tilbyr onlinekurs om konflikter og vanskelige personalsaker. Du får kunnskap om lovverket og innføring i konflikthåndtering, som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger til å kunne løse konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Trenger du oversikt over konfliktsituasjonen og hva som bør gjøres videre i prosessen? Ved å analysere konflikten i Nøgd vil refleksjoner og tips være til stor nytte slik at prosessen blir god og oversiktlig for alle parter - alt i en endelig rapport.
Semje Software tilbyr samarbeid med konsulenter og bedriftshelse-tjenester som ønsker å effektivisere og kvalitetssikre de prosesser som knytter seg til konflikthåndtering på vegne av egne kunder.
Vi tilbyr nettbasert kurs i praktisk og kunnskapsbasert konflikthåndtering i organisasjoner. Kurset vil gi deg nyeste innsikter fra praksis og forskning knyttet til hvordan etablere beste praksis i møte med ulike konflikttyper.
Opplevelsen av en konflikt kan se ulikt ut avhengig av rolle og ståsted. Leder og ansatt profiler gir sannferdige oversikter over hvordan konflikter oppleves og kan gi verdifull informasjon i forhold til hvordan en selv påvirkes av denne.
Hva gjør du når du oppdager at du får vonde følelser i forholdet til et annet menneske. Lær deg sammenhengen mellom tanker og følelser, og lær hvordan du kan bedre følelser om andre og deg selv ved å tolke annerledes.
Hva gjør jeg når jeg får vonde følelser i forholdet til en kollega eller overordnet? Lær deg sammenhengen mellom tanker og følelser, og lær hvordan du kan bedre følelser om andre og deg selv ved å tolke annerledes.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, ledelse og personal for bedrifter. Kurset handler om å forebygge og håndtere konflikter når det oppstår. Målsettingen er å forebygge at konflikt oppstår og gi mestring av aktuelle konfliktsituasjoner som oppstår.