I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Asana er et skybasert prosjektplanleggingsverktøy rettet mot bedrifter. Asana ble opprettet i 2008 av Facebooks medgrunnlegger Dustin Moskovits og programvareingeniør Justin Rosenstein. Formålet, å effektivisere kommunikasjonen mellom ansatte i store og små bedrifter. Dette skulle de oppnå ved å gi
Presentasjonsteknikk handler om å formidle på en engasjerende, pedagogisk og effektiv måte, slik at du får frem ditt budskap og blir forstått, enten du står foran en forsamling, holder en tale i et bryllup, eller deltar i et møte.
Vi tilbyr kurs i Grid 3 redigering – modul 2 - webinar. Kurset vil gi en innføring i grunnleggende redigering og hvordan man tilpasser og lager egne kommunikasjonsoppsett. Egnet for de som har fullført modul 1.
Vi tilbyr kurs i Grid for iPad redigering, viderekommende på Teams. Dette kurset er rettet mot de som har erfaring med redigering i Grid for iPad, og/eller som har sett modul 1, som ligger på denne siden.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om kommunikasjon med unge i risikosonen - intro for lærere i alle klassetrinn. Hvordan kan vi på skolen møte elever som er i risikosonen for å havne i kriminalitet eller rus, eller som allerede står midt i problematikken?
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om kommunikasjon med unge for lærere i alle klassetrinn. Mange barn strever med seg selv og med samspillet med de rundt seg. I dette kurset ser vi på hvordan vi kan best kan møte barn som ikke vet hvordan de skal håndtere sine egne følelser.
Vi tilbyr kurs om bedre kommunikasjon på arbeidsplassen for bedrifter. Bedre kommunikasjon på arbeidsplassen er et bedriftsinternt kurs med fokus på at ulike mennesker kommuniserer på forskjellige måter.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for par. I noen tilfeller er det en dårlig og en bra person i et forhold som går i stykker, men erfaringsmessig er det for det meste to bra mennesker som ikke får det til, og veldig ofte er det kommunikasjonen som er grunnen.
Vi tilbyr bedriftsinternt kommunikasjonskurs for par. I noen tilfeller er det en dårlig og en bra person i et forhold som går i stykker, men erfaringsmessig er det for det meste to bra mennesker som ikke får det til, og veldig ofte er det kommunikasjonen som er grunnen.
Vi tilbyr kurs med introduksjon til dialogmodellen for barnehager. Dialogmodellen er en forsknings- og erfaringsbasert modell som ble utviklet gjennom forskningsprosjektet “Hele barnet, hele løpet - mobbing i barnehagen”.
Vi tilbyr nettbasert kurs om Karlstadmodellen: performativ kommunikasjon. Ønsker du å lære mer om performativ kommunikasjon i Karlstadmodellen? Da er dette kurset perfekt for deg. Kurset bygger videre på introduksjon til Karlstadmodellen og går i dybden på bok nummer 1, performativ kommunikasjon.
I Aider er vi stolte av å tilby skreddersydde kurs og workshops innen HR, spesielt innen kultur, strategi og verdier, skreddersydd for å møte unike behov i hver bedrift.
I boka «Bløff» har forfatter Bår Stenvik dykket ned i alt fra historie og økonomistudier til hjerneforskning og popmusikk for å studere kampen mellom bedrag og sannhet. I årtusener har denne striden formet vår kultur og atferd, og institusjoner som rettsvesen og religion.
Den største personlige lærdommen av å skrive en bok om juks og bedrag, fant Bår Stenvik da han forsto hvor gjennomsyret verden er av selvbedrag.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.