Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Med 20 års erfaring fra teaterscenen tar vi deg gjennom de grunnleggende elementene i god formidling, og viser deg hvordan enkle teknikker kan gjøre presentasjoner, foredrag og møter mer engasjerende og langt mindre stressende.
Vi tilbyr kurs om cookies og lignende teknologier. Informasjonskapsler og andre sporingsteknikker, ofte felles betegnet som cookies, gjør det mulig for bedrifter å for eksempel måle nett-trafikk og rette personalisert markedsføring mot besøkende på sine nettsider.
Vi tilbyr kurs om hvordan bli en enda bedre forhandler. Etter å ha gjennomført kurset har du fått en større forståelse av hvordan du bruker metode i praksis. Du har fått redskaper til å forbedre og måle dine egne forhandlingsferdigheter og til å utvikle forhandlingsstrategier.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon i forhandlinger. Forhandlinger krever gode kommunikasjonsferdigheter, der gode resultater i stor grad avhenger av hvilken informasjon du klarer å få innsikt i og hvordan du deler informasjonen du selv sitter på.
Vi tilbyr introkurs om lovlig digital markedsføring. På kurset får du en praktisk innføring i de viktigste reglene for digital markedsføring, med særlig vekt på markedsføringsrett og personvern.
Vi tilbyr kurs om nettverk i arealplanlegging, ekspropriasjon og eiendomsutvikling - utforming av fremtidens bærekraftige og levende bymiljøer. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i cybersikkerhet. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i erstatnings- og forsikringsrett. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i ESG - ansvarlig verdiskaping via dokumenterbar innsats. Betegnelsen ESG har eksistert en stund og har overlappet med begreper som bærekraft og Corporate Social Responsability (CSR).
Vi tilbyr kurs om nettverk i Facility Management. Facility Management spiller en avgjørende rolle i å skape effektive, bærekraftige og produktive arbeidsplasser. Vi utforsker sertifiseringsprogrammer som Well og BREEAM i bruk, samt hvordan de kan øke arbeidsplassens kvalitet og bærekraft.
Vi tilbyr kurs om nettverk i Governance og Compliance. Vi ser på hvordan organisasjoner kan tilpasse seg endrede krav og utfordringer. Governance og Compliance er en viktig del av enhver organisasjons suksess og langsiktige bærekraft.
Vi tilbyr kurs om nettverk i kjøp og salg av utviklings- og investeringseiendommer. Markedsmekanismer, avtalestrukturer, ulike boligmodeller, muligheter og entreprisestrukturer i vanskelige tider.
Vi tilbyr kurs om nettverk i offentlige anskaffelser. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i olje, gass og ny offshore energi. Aktiviteten på norsk sokkel har hatt, og vil også fremover ha, stor betydning for Norge takket være store gjenværende olje- og gassressurser, og utbygging av fornybar energi.
Vi tilbyr kurs om nettverk i risk management. Vi diskuterer ERM for optimal risikohåndtering, balanse, engasjement og verdiskaping. Viktigheten av god risikostyring har blitt mer fremtredende i et forretningsmiljø i stadig raskere endring og med ustabil utvikling i økonomi og global politikk.
Vi tilbyr kurs om nettverk i skatterett. Vi fordyper oss i viktige skattespørsmål og utforsker skatterettens dynamikk. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i supply chain. Vi går nærmere inn på og diskuterer utviklingen av en solid Supply Chain-strategi. Som medlem av nettverket omgås du med landets fremste og mest erfarne aktører, som på et faglig høyt nivå behandler aktuelle temaer og problemstillinger.
Vi tilbyr kurs om nettverk i tvisteløsning. Utvid din ekspertise innen tvisteløsning - fokus på prosessrisiko, strategi og påvirkning. Nettverket i tvisteløsning er skapt for advokater og andre profesjonsutøvere som ønsker å styrke sin kompetanse innen tvistestrategi og prosesshåndtering.
Vi tilbyr kurs om samspillet mellom opphavsretten og markedsføringsretten, med særlig fokus på saker om ulovlige etterligninger. Opphavsrett, markedsføringsrett og vern av forretningshemmeligheter. Disse rettsområdene kan til tider flyte over i hverandre og være aktuelle å anvende i samme sak.
We provide course about smart negotiation - mastering the game of Information. The negotiation workshop is an immersive course designed for high-performing professionals seeking to enhance their negotiation skills.
Vi tilbyr kurs om tvangsmidler og tvangsrealisering - om midlertidig sikring, utlegg og tvangssalg. Dette kurset vil gi deg en systematisk gjennomgang av reglene om midlertidig sikring (arrest og forføyning), utlegg og tvangssalg.
Vi tilbyr kurs om ferieloven i teori og praksis. Formålet med kurset er å gi deltakerne kunnskap i og om ferieloven, inkludert bakgrunn for riktig beregning og avvikling av ferie og riktig utbetaling av feriepenger.
Vi tilbyr kurs om service i førstelinjetjenesten. God service kan være en av nøklene til suksess i møte med innbyggerne, selv når det stormer. Hvordan ta ansvar for resultatet av disse møtene?
Vi tilbyr kurs i serviceledelse. Kursets formål er å gi topp- og mellomledere i kunderettede virksomheter solid faglig påfyll om serviceledelse, og dessuten å gi dem inspirasjon og motivasjon til selv å være best mulige serviceledere.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg for bedrifter. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Hvis du er god til å presentere, vil du enklere få folk med deg, skape flere salg og større entusiasme for ideene og prosjektene dine. Et godt budskap, en tydelig struktur og en engasjerende presentasjon er noen av virkemidlene du kan bruke. Og den gode nyheten er: Dette kan læres!
Eksklusivt kurs i presentasjonsteknikk med Nils Apeland. Vil du ha økt gjennomslag? Vil du overbevise bedre? Skape bedre relasjoner? Måten du fremfører ditt budskap på kan avgjøre om du får oppdraget, vinner sjefenes tillit eller får kunder og kolleger med deg på din idé.
Er du opptatt av mangfold, ledelse, likestilling og relasjoner? Kom på drømmeseminaret! Opplev denne unike miksen av foredragsholdere.
Vi tilbyr kurset "Slik bruker du humor i foredrag". Humor er et effektivt virkemiddel i formidling, og mange av de mest etterspurte foredragsholderne har humor som en viktig del av foredrags-opplevelsen. Meld deg på i dag, og få morsom og nyttig lærdom!
Vi tilbyr nettbasert kurs i business Negotiation. Business Negotiation gir deg en grundig teoretisk og praktisk innføring i forhandlinger. Målet med emnet er å gi deg kunnskap om forhandlinger i teori og praksis.
Ønsker du å jobbe med markedsføring på nett? Da er dette studiet for deg! Digital markedsføring gir deg kunnskap om web marketingmix, i tillegg til forståelse for at nettet er en kanal som har en egen forretningsarena med en annen logikk enn det tradisjonelle vare- og tjenestesamfunnets.
Dette emnet forbereder deg på en praktisk arbeidshverdag med digital markedsføring. Du utvikler kompetanse til å vurdere og gjennomføre digitale markedsføringsaktiviteter, og du får innsikt i ulike digitale kanaler og relevante digitale trender.
Vi tilbyr nettbasert kurs om forbrukeratferd. Forbrukeratferd gir deg en forståelse for hvilke prosesser individet går gjennom ved kjøp av en vare eller tjeneste. Du skal også få forståelse for hvordan individets behov og motiver påvirker forbrukeren før, under og etter kjøpet.
Vi tilbyr nettbasert kurs i forhandling og påvirkning. Lær å planlegge og gjennomføre oppgaver knyttet til forhandlinger og påvirkning på en strukturert og systematisk måte. De fleste arbeidsdager består av en eller annen form for forhandling på ulikt nivå.
Vi tilbyr årsenhet i innholdsmarkedsføring som nettstudie. Innholdsmarkedsførere skiller seg fra andre markedsførere ved at de bruker journalistiske og fortellende metoder og teknikker i kommunikasjonen.
Vi tilbyr nettbasert kurs om internkommunikasjon og merkebygging. Internkommunikasjon og merkebygging lærer deg at det er medarbeiderne som gjennom sine forutsetninger og adferd skaper verdier for forbrukere og andre interesserte.
Vi tilbyr nettbasert kurs i introduksjon til innholdsmarkedsføring. Dette emnet gir deg en innføring i innholdsmarkedsføring som fagområde, teoretisk og praktisk.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.
Vi tilbyr nettbasert kurs i kommunikasjon og gruppeprosesser. Dette kurset gir deg kunnskap om kommunikasjon og gruppeprosesser som kan anvendes for å løse praktiske og teoretiske pedagogiske problemstillinger.
Vi tilbyr nettbasert kurs i kommunikasjon og gruppeprosesser. I dette emnet vil du lære hvordan du kan bli god til å kommunisere med og veilede individer og grupper i deres lærings-, endrings- og utviklingsprosesser.
Vi tilbyr nettkurs i markedsføring. Emnet fokuserer på forståelsen av sentrale begreper og modeller innenfor markedsføring og markedsføringsledelse. Målet med emnet er å gi en grunnleggende innføring i markedsføringsfaget og i markedsføringsledelse og vise betydningen av å være markedsorientert.
Vi tilbyr årsenhet i markedsføring og salg som nettstudie. Årsenhet i markedsføring og salg gir deg mulighet til å styrke din faglige kompetanse slik at du forstår strukturene og prosessene som inngår i en moderne salgs- og markedsføringsavdeling.
Vi tilbyr nettbasert kurs i markedskommunikasjon. Du vil gå gjennom ulike faser og steg for å planlegge markedskommunikasjon, og du vil lære om alternative kommunikasjonstiltak du kan velge blant.
Vi tilbyr nettbasert kurs i merkevareledelse. Merkevareledelse fokuserer på hvilke virkninger en sterk merkevare har for bedrifter og forbrukere. Vi ser på hvordan merkevaren kan posisjoneres i kundens hukommelse, merkekjennskap og kunnskap i tillegg til markedsposisjonering.
Vi tilbyr nettbasert kurs om PR i praksis. I dette emnet får studentene grunnleggende praktisk innføring i PR, slik at de kan lage en enkel kommunikasjonsplan. I emnet blir det drøftet hva PR er og det teoretiske fundamentet for faget.
Vi tilbyr årsenhet i PR og kommunikasjon som nettstudie. PR- og kommunikasjonsrådgivere jobber med å gi strategiske råd i kommunikasjonsspørsmål til ledere i næringslivet, det offentlige, frivillige organisasjoner og i politikk.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Research Methods for Business and Management. Research Methods for Business and Management gir deg en forståelse for forskningsmetoder innenfor forretning og ledelse.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsledelse. Kurset vil lære deg om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, utvikling av salgsstrategi og å lede og evaluere en salgsstyrke.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Vi tilbyr nettbasert kurs i strategic marketing. Filosofien som ligger til grunn for dette emnet er at markedsføringsorienterte selskaper setter kundene først, er innrettet på langsiktig suksess, og at denne orienteringen arbeides det kontinuerlig for av toppledelsen og tilføres hele organisasjonen.
Vi tilbyr nettbasert kurs i strategic risk management. Kurset gir et unikt sett med verktøy til alle ledere som står overfor risikoforhold. Bedriftsrisiko likestilles ofte med finansiell risiko. Det er en stor feil fordi finansiell risiko bare er ett element i organisasjonens risikoprofil.
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i be your own business - om gründerskap, pitching og nettverksbygging. Som mangeårig gründer og en av ildsjelene i Gründerarena Jæren, har Synneva stor kunnskap om hva som skal til for å lykkes som gründer.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Evnen til å skape gode løsninger som alle parter er fornøyde med, blir viktigere og viktigere. Daglig møter vi konflikter og situasjoner der partene står langt fra hverandre. Motstridende interesser er til stede i hverdagen vår på mange plan.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i hvordan vinne kampen om oppdragene for bedrifter. Dette er et kompetansegivende kurs om rådgivende salg, salg av løsninger og konkurransetenking. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vi tilbyr kurs i nettverksbygging og merkevaren «deg» for bedrifter. «Nettverk er alt. Spesielt med min bakgrunn, har jeg all grunn til å si det!»! sa motstandsmannen Gunnar Sønsteby. I hans tilfelle betød nettverk forskjellen på liv og død.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk 1:1 med personlig hjelp til taler, foredrag og presentasjoner for bedrifter. Står du foran en viktig presentasjon, et avgjørende innsalg eller et møte der alt hviler på dine skuldre?
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk - kunsten å formidle for bedrifter. Hva er oppskriften på en god og engasjerende presentasjon? Hvordan gjør du budskapet ditt spisset og relevant? Hvordan får du mottakerne til å huske og lære? Og hvordan takler du nervøsiteten?
Vi tilbyr kurs i retorikk, kunsten å overbevise for bedrifter. Retorikk betyr talekunst: det er læren om veltalenhet eller læren om argumentasjon. Retorikkens essens er å overbevise: Å få motparten til å endre mening ved hjelp av bevis.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr kurs i storytelling for bedrifter. Siden tidenes morgen har vi skapt felles forståelse og mening gjennom å fortelle historier. Kultur, kunnskap, erfaringer og verdier har gått i arv gjennom historiene våre. Dessverre brukes historiefortelling overraskende lite i dag.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og personlighet. Har du tenkt over at personligheten din påvirker måten du kommuniserer på? Dette er et kurs i bevisstgjøring av din egen og andres personlighet og hvordan dette påvirker kommunikasjonen din.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk. Bli bevisst på hvordan andre kan oppfatte deg og få effektive verktøy for å kunne påvirke og overbevise bedre.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg for bedrifter. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk.
Lær solide teknikker for å bli i stand til å påvirke mer og nå dine mål i kommunikasjon med andre. Få mer troverdighet og gjennomslagskraft, og bli i stand til å analysere situasjonen bedre.
Vi tilbyr kurs om kroppsspråk - bli mer bevisst. Forskning viser at en stor del av kommunikasjonen vår består av kroppsspråk. Vi er derfor helt avhengig av å kunne forstå og bruke kroppsspråk når vi skal lede, selge, forhandle eller få andre mennesker med på det vi ønsker.
Vi tilbyr kurs om kundeservice. Kundeservice har blitt en av bedriftens viktigste suksesskriteria. Bommer man på dette, skades både omdømmet og fremtidig salg. Profesjonaliteten bedømmes gjerne ut fra kundeservicen bedriften yter. I dag krever kunden god kundeservice i alle ledd.
Vi tilbyr kurs om relasjonsbygging. Lær å bygge relasjoner, oppnå tillit og troverdighet. Gjennom gode teknikker og verktøy lærer du hvordan du skal kommunisere og handle. Gode relasjoner gir mer arbeidsglede og gjør at den enkelte strekker seg lengre enn ellers.