Service og vertskap (kurs) - nettbasert



Kursarrangør: NKI Nettstudier
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Studie / yrkesutdanning
Undervisningstid: Studer når og hvor du vil via nett
Varighet: Du kan bruke inntil 6 mnd på å gjennomføre dette studiet
Pris: 6.700

Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.

Kursinnhold:
Å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester. Dette kurset diskuterer metoder og verktøy som brukes i reiselivet for å sikre at besøkende turister får en hyggelig opplevelse, prater positivt om denne opplevelsen til andre, og kommer tilbake ved senere anledninger.

Etter å ha fullført dette kurset, skal du blant annet:
• Ha kjennskap til sentrale begreper og teorier innen markedsføring samt forståelse for deres anvendelse innen reiseliv.
• Kunne iverksette og koordinere tiltak for å bedre servicekvaliteten og gjestetilfredsheten ved destinasjoner og reiselivsvirksomheter.

Gjennomføring:
Dette kurset tilbys som nettstudium med fleksibel oppstart. Du kan begynne studiene når du vil, og du gjennomfører i eget tempo. I nettskolen finner du lesestoff, videoer, begrepsforklaringer, oppgaver og refleksjoner. I løpet av studietiden har du tilgang på faglærer og studieveileder som kan svare på faglige og praktiske spørsmål du måtte ha. Til læreren sender du innsendingsoppgaver slik at du får faglig veiledning og råd i læringsprosessen.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker nettbasert studie om service og vertskap

Opptakskrav:
• Det er ingen opptakskrav

Kursmateriell:
Bokliste: Serviceledelse ISBN: 9788205445208