Glasspaper AS

Glasspaper sin kjernevirksomhet er kunnskap, og vi har som mål å være i front når ny teknologi introduseres. Vi tilbyr markedets bredeste kurssortiment og det gjør at våre kunder kan forholde seg til kun en leverandør når det gjelder opplæring.

Våre instruktører, konsulenter og kompetanserådgivere har lang og bred erfaring innenfor sine respektive fagområder. Ved siden av vår administrasjon og rådgivere er de aller fleste av våre instruktører fast ansatt i Glasspaper og dette gjør oss til en solid partner i større kompetanseløft.

Vi har et mål om at kunder og samarbeidspartnere skal oppfatte Glasspaper som Norges beste og mest attraktive kompetansehus. Glasspaper er i all hovedsak eiet av de ansatte og har hovedkontor og kursfasiliteter på Bryn i Oslo. Glasspaper har også kurs- og sertifiseringslokaler i Bergen, Stavanger og Trondheim.


<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   |  Neste side >>

ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist Collaborate, Assure and Improve. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Information Security Management.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 06.10.2025 3 days06.10.2025 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management and Problem Management.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 08.09.2025 (+1) 3 days08.09.2025 (+1) 21.000 kr  

ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control. This combined practice module covers the key concepts of five ITIL practices, namely, Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management and IT Asset Management.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 22.09.2025 (+1) 3 days22.09.2025 (+1) 21.000 kr  

ITIL® 4 Strategist - Direct, Plan and Improve - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Strategist - Direct, Plan and Improve. The ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan, and Improve course is based on the ITIL® 4 Strategist Direct, Plan, and Improve candidate syllabus from AXELOS.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 08.09.2025 (+1) 3 days08.09.2025 (+1) 21.000 kr  

ITIL®4 Practitioner: Service Request Management - virtual

We provide virtual course about ITIL®4 Practitioner: Service Request Management. This module provides understanding and application of the key concepts, principles, value and challenges of the Service Request Management practice.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 11.09.2025 (+1) 1 day11.09.2025 (+1) 9.900 kr  
Nettkurs / nettstudie 20.11.2025 1 day11.09.2025 (+1) 9.900 kr

Leading SAFe® 6.0 - english - virtual

We provide virtual course about Leading SAFe® 6.0 in english. Become a certified SAFe® 6.0 Agilist with the skills needed to build and manage efficient Agile teams using the Scaled Agile Framework®.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 11.09.2025 (+1) 2 days11.09.2025 (+1) 15.900 kr  

Lean IT Foundation - virtual

We provide virtual course about Lean IT Foundation. The Lean IT Foundation Training is two days. During the training, you will learn the fundamentals of Lean and how to apply Lean in an IT domain. In the training you will practice with exercises to build hands-on skills.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 days 16.900 kr  

Lean IT Kaizen - english - virtual

We offer virtual course about Lean IT Kaizen. Ensuring that an IT organization is competent in continuous improvement is absolutely essential to the success of Lean within IT. In the Lean IT Foundation, we looked at the basics of Kaizen (Continuous improvement) and the DMAIC problem-solving Method.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 days 18.900 kr  
<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   |  Neste side >>