Glasspaper AS

Glasspaper sin kjernevirksomhet er kunnskap, og vi har som mål å være i front når ny teknologi introduseres. Vi tilbyr markedets bredeste kurssortiment og det gjør at våre kunder kan forholde seg til kun en leverandør når det gjelder opplæring.

Våre instruktører, konsulenter og kompetanserådgivere har lang og bred erfaring innenfor sine respektive fagområder. Ved siden av vår administrasjon og rådgivere er de aller fleste av våre instruktører fast ansatt i Glasspaper og dette gjør oss til en solid partner i større kompetanseløft.

Vi har et mål om at kunder og samarbeidspartnere skal oppfatte Glasspaper som Norges beste og mest attraktive kompetansehus. Glasspaper er i all hovedsak eiet av de ansatte og har hovedkontor og kursfasiliteter på Bryn i Oslo. Glasspaper har også kurs- og sertifiseringslokaler i Bergen, Stavanger og Trondheim.


<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   |  Neste side >>

ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management. This module provides best practice guidance on how to establish and nurture the links between the organisation and its stakeholders at strategic and tactical levels.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 06.10.2025 1 day06.10.2025 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Release Management

We provide course about ITIL® 4 Practitioner: Release Management. This module provides best practice guidance on how to make new and changed services and features available for use in line with the organisation’s policies and agreements between the organisation and its service consumers.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 24.09.2025 (+1) 1 day24.09.2025 (+1) 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Release Management - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Practitioner: Release Management. This module provides best practice guidance on how to make new and changed services and features available for use in line with the organisation’s policies and agreements between the organisation and its service consumers.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 24.09.2025 (+1) 1 day24.09.2025 (+1) 9.900 kr  
Nettkurs / nettstudie 03.12.2025 1 day24.09.2025 (+1) 9.900 kr

ITIL® 4 Practitioner: Service Configuration Management

We provide course about ITIL® Practitioner: Service Configuration Management. This module ensures that accurate and reliable information about the configuration of services and the configuration items that support them is available when and where needed.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 25.09.2025 (+1) 1 day25.09.2025 (+1) 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Service Configuration Management - virtual

We provide virtual course about ITIL® Practitioner: Service Configuration Management. This module ensures that accurate and reliable information about the configuration of services and the configuration items that support them is available when and where needed.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 25.09.2025 (+1) 1 day25.09.2025 (+1) 9.900 kr  
Nettkurs / nettstudie 04.12.2025 1 day25.09.2025 (+1) 9.900 kr

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk

We provide course about ITIL® 4 Practitioner: Service Desk. This module helps to significantly influence user experience, customer experience, and the overall success of service relationships.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 09.09.2025 (+1) 1 day09.09.2025 (+1) 9.900 kr  

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk - virtual

We provide virtual course about ITIL® 4 Practitioner: Service Desk. This module helps to significantly influence user experience, customer experience, and the overall success of service relationships.

Sted Dato Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 09.09.2025 (+1) 1 day09.09.2025 (+1) 9.900 kr  
Nettkurs / nettstudie 18.11.2025 1 day09.09.2025 (+1) 9.900 kr

ITIL® 4 Practitioner: Service Level Management

This module provides best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty, and experience, and to ensure that service delivery and use is properly assessed, monitored and managed against these targets.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo, Helsfyr Oslo, Helsfyr 08.10.2025 1 day08.10.2025 9.900 kr  
<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   |  Neste side >>