ANFO Annonsørforeningen er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Våre medlemmer er store og små bedrifter fra de fleste bransjer. Det er bedriften som er medlem, det vil si at alle ansatte kan gjøre seg nytte av medlemskapet. ANFO sier gjerne vi er markedsførerens beste venn. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Helt siden 1947 har vi arbeidet systematisk og målrettet for å påvirke bransjen, media og myndighetene på vegne av våre medlemmer.

Kort sagt, er det noe du som markedsfører er opptatt av, er vi det også. Vi arrangerer spennende møteplasser, setter kompetanseheving i system og gjennomfører regelmessig relevante undersøkelser. Noen ganger er det riktig å heve stemmen og si bra klart og tydelig. Som oftest er det både mest effektivt og riktigst at ANFO går i bresjen på vegne av bransjen. Sakene kan gjerne være kontroversielle.


ANFO - konferanse | Loyalty Day 2024

På Loyalty Day 2024 skal vi gå dypt ned i analysene og innsiktene fra selve effektene av lojalitetsprogrammer og 1-1-kommunikasjon! Loyalty Day gir deg både faglig påfyll, i tillegg til å være en møteplass for Nordens beste fagfolk innenfor loyalty og CRM.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo Oslo 04.12.2025 1 dag04.12.2025 fra 2.895 kr  

ANFO - skolen | AMP: Ansvarlig Markedsføring og Personvern

ANFO-skolen Ansvarlig Markedsføring og Personvern er en skole over to dager med etterfølgende eksamen og sertifisering i regi av ANFO. Skolen vil ha fokus på datadrevet og direkte markedsføring som ligger i handlingsrommet mellom reglene om markedsføring og personvern.

Sted Dato Varighet Pris
Oslo Oslo 2 dager fra 6.000 kr