I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
This program is the instructor-led live online version of our world-famous program Communication and leadership. This specific program (#007) will be conducted in English for participants from the Nordics.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og ledelse - digitalt. Å gå Kommunikasjon og lederskap oppleves for mange som et viktig vendepunkt. Deg som ønsker en fleksibel trening og jobbe med å bygge relasjoner over digitale plattformer.
God intern kommunikasjon er mer enn bare hyggelig prat – det er en nøkkel til bedre samarbeid, høyere trivsel og mer fornøyde kunder. Når ansatte forstår hverandres adferd og kommunikasjonsstil, skapes det en tryggere og mer produktiv arbeidsplass. Og det merkes – også utenfra.
Vi tilbyr kurs om bedre kommunikasjon på arbeidsplassen for bedrifter. Bedre kommunikasjon på arbeidsplassen er et bedriftsinternt kurs med fokus på at ulike mennesker kommuniserer på forskjellige måter.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for par. I noen tilfeller er det en dårlig og en bra person i et forhold som går i stykker, men erfaringsmessig er det for det meste to bra mennesker som ikke får det til, og veldig ofte er det kommunikasjonen som er grunnen.
Vi tilbyr bedriftsinternt kommunikasjonskurs for par. I noen tilfeller er det en dårlig og en bra person i et forhold som går i stykker, men erfaringsmessig er det for det meste to bra mennesker som ikke får det til, og veldig ofte er det kommunikasjonen som er grunnen.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening.
Vi tilbyr kurs om effektiv kommunikasjon for bedrifter. Forskjellighet skaper ofte friksjon i et arbeidsmiljø. Med et felles rammeverk for kommunikasjon bidrar denne forskjelligheten til mer effektive team og reduserer faren for konflikter.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon i ledelse som e-læring.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og konflikthåndtering for bedrifter. For å kunne kommunisere bedre med kollegene dine tilbyr vi i Medco dinHMS flere kurs i kommunikasjon. Kursporteføljen vår inneholder alt fra kurs i «den vanskelige samtalen», coaching og aktiv lytting.
Vi tilbyr interaktivt kurs om konflikthåndtering. Konflikter tar mye energi og tid, og kan forsure enhver relasjon eller miljø. Bli med på et interaktivt kurs der du får solide praktiske verktøy. Vi diskuterer også case og ulike situasjoner.
Vi tilbyr kurs om salg, markedsføring & kommunikasjon som nettkurs. Lær deg kunsten å lykkes i treningsbransjen med kunnskap og forståelse av markedsføring, salg, kommunikasjon og kundeservice.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.