Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
Vi tilbyr kurset LinkedIn på 1-2-3. I dette kurset lærer du alt det grunnleggende du trenger for å komme i gang med LinkedIn. Det er et praktisk kurs hvor alt annet fjas er skrelt bort.
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Vi tilbyr onlinekurs om Gamified Microsoft Teams Training. Lær å mestre Microsoft Teams! Spill deg gjennom hverdagslige situasjoner der du må håndtere de vanligste utfordringene ved å jobbe online. Kanskje du blir dagens helt?
Vi tilbyr filmnettkurs: Lag ditt eget nettkurs. Dette er et gratiskurs for deg som vil lage ditt eget nettkurs. Fotograf og filmskaper Espen Tønnesen veileder deg gjennom det hele. Han går gjennom forberedelser opptak og etterarbeid.
Vi tilbyr nettbasert kurs om markedsføring i sosiale medier: mindset og best practice. Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er.
For å være synlige på internett, og vise faglig ekspertise, bør bedrifter publisere artikler jevnlig. Samtidig er det viktig at alle innlegg er skrevet på en måte som tar hensyn til algoritmene i søkemotorene.På dette kurset lærer du hvordan det kan gjøres.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?