Google annonsering på displaynettverk - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 50 minutter
Pris: fra 375

Vi tilbyr digitalt kurs om Google annonsering på displaynettverk. Google Displaynettverk gir deg muligheten til å effektivt og målrettet nå ut til flere personer med skreddersydde budskap.



Innhold:
Via Google Ads har du muligheten til å spesifisere hvem som skal se annonsene dine, hvor de skal vises og når. I dette kurset går vi gjennom det du trenger å vite for å annonsere på Google Displaynettverk.

Dette lærer du:
• Fordeler og muligheter med Google Displaynettverk
• Hvordan bruke bannerannonser til å få frem budskap og annonser til skreddersydde målgrupper

Leksjoner:
1. Innføring i Google Display Network (GDN)
2. Hva bør du tenke på før du annonserer i Display Network
3. Sett opp en kampanje
4. Hva er annonsegrupper og hvor mange bør du ha
5. Last opp annonser eller responsive annonser
6. Målgrupper - hvem skal du vise annonser til
7. Plasseringer - hvor skal annonsene vises
8. Hvor mye koster det
9. Hva er gode resultater
10. Når bør du lage nye annonser
11. Oppsummering og veien videre

Kursekspert: Erik Storm

Erik Storm er en digital entusiast og selverklært nerd som hjelper bedrifter med søk (SEM og SEO), samt strategi, rådgivning og analyse i den digitale verden. Storm er eier av Digital Opptur, og jobber med å bygge et moderne digitalt byrå. Han har i mange år hjulpet store og små bedrifter med digitalisering ved hjelp av de riktige grepene og innsats. Storm er glad i å dele kunnskap, spesielt om digital markedsføring, og han er nysgjerrig på hvordan man kan skape gode kampanjer og resultater.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om Google annonsering på displaynettverk

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis