Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
SLII®. er verdens mest underviste ledelsesmodell. Det er basert på en modell som lærer en å bruke den riktige ledelsesstilen i forhold til medarbeideren og situasjonen. SLII®-Opplevelsen bruker nyskapende teknikker som gjør at en lærer seg SLII® raskere, dypere og mer effektivt.
Vi tilbyr lederkurs som nettbasert studie. Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Målsettingen med kurset er å gi deltakerne en faglig forståelse for ulike utfordringer knyttet til lederverv og ledelse.
Toppledere (97%) opplever at innovasjonsevne er viktig for verdiskaping og konkurranseevne. Samme undersøkelse viser at langt over halvparten (65%) er usikre på om virksomheten har tilstrekkelig innovasjonsevne (P. McKinney).
Vi tilbyr nettbasert kurs med sertifisering i Everything DiSC® Workplace. Everything DiSC® er et forskningsbasert og anerkjent refleksjonsverktøy for medarbeider, team og lederutvikling som vil hjelpe deg med å styrke relasjonskompetansen i din organisasjon.
Vi tilbyr kurs om positiv psykologi i ledelse. Utøv god ledelse gjennom kunnskap om dine medarbeidere - oppnå økt produktivitet, engasjement, trivsel og lav turnover på arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs i prosjektledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.