Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
Vi tilbyr nettbasert kurs om kommunikasjon i ledelse. Programmet bygger på de gjennomtestede hemmelighetene i Ken Blanchards bok The New One Minute Manager og introduserer samtalene og ferdighetene som nye ledere trenger for å raskt oppnå suksess samt bygge positive relasjoner med teamene sine.
Vi tilbyr virtuelt instruktørledet kurs om å lede virtuelt over 3 samlinger. De virtuelle øktene gir deltakerne en meget engasjerende opplevelse som inkluderer instruksjon, tilbakemeldinger, refleksjons- og gruppeoppgaver og trene på disse nye ferdighetene i en trygg treningssetting.
Målsetting med kurset er at du skal få en grunninnføring for å bli i stand til å etablere, implementere og vedlikeholde et ledelsesystem for kvalitet i henhold til NS-EN ISO 9001:2015 Ledelsesystemer for kvalitet - krav og veiledning om bruk.
Målsettingen med kurset er at du skal få en grunninnføring for å bli i stand til å etablere, implementere og vedlikeholde et ledelsesystem for miljø i henhold til NS-EN ISO 14001:2015 Ledelsesystemer for miljø - krav og veiledning om bruk.
Vi tilbyr kurs i ledelse av flerkulturelle team som nettkurs. I dette kurset vil du få en forståelse for hvordan du kan lede flerkulturelle team og miljøer. Eva forteller i kurset om arbeidsplasser med over 40 ulike nasjonaliteter, og forklarer hvordan man kan bygge opp en felles kultur.
Vi tilbyr kurs i ledelse av omstillingsprosesser som nettkurs. Du lærer hva som er vanlige reaksjoner på omstillingsprosesser, enten det er sammenslåing av grupper (oppkjøp, sammenslåing av avdelinger/ team osv) eller når grupper splittes (fisjon, oppdeling av avdelinger/ team i mindre enheter osv).
Kurset lederrollen og lederutfordringer er ment som et introduksjonskurs for nye ledere i arbeidslivet og ledere i student-/frivillige organisasjoner som har behov for å bli kjent med sin lederrolle og hvilke lederutfordringer som kan oppstå som leder.
Vi tilbyr nettkurs i selvledelse og tidsstyring. En personlig workshop hvor du skal ta ansvar for å nå dine mål og lage en handlingsplan for hvordan du skal oppnå det du virkelig ønsker.
Vi tilbyr nettkurs i teamledelse - lær hvordan du skal bygge opp og lede gode team. Del 1 begynner med en innføring i hvilke prosesser du bør gå igjennom på før teamet dannes, og hva du bør tenke over i oppstartsfasen.
This program is the instructor-led live online version of our world-famous program Communication and leadership. This specific program (#007) will be conducted in English for participants from the Nordics.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og ledelse - digitalt. Å gå Kommunikasjon og lederskap oppleves for mange som et viktig vendepunkt. Deg som ønsker en fleksibel trening og jobbe med å bygge relasjoner over digitale plattformer.
På det 12 uker lange programmet Kommunikasjon og lederskap lærer ledere fra ulike bransjer hvordan de kan oppnå bedre resultater for seg og sitt team, ved å jobbe med kommunikasjon, lederferdigheter, modighet, og stress- og tidshåndtering.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i konflikthåndtering for ledere. Opplever du fastlåste situasjoner og vedvarende gnisninger på arbeidsplassen? Konflikter er en kilde til økt sykefravær, turnover, og produktivitetslekkasjer, som koster norske bedrifter store beløp hvert år.
De fleste viktige beslutninger krever et strukturert rammeverk: intuisjon er ikke nok i seg selv og kan lede til feilinvesteringer, særlig når beslutningen er under usikkerhet. Med økt grad av kompleksitet kan beslutninger i tillegg bli enda mer krevende.
Vi tilbyr kurs i hersketeknikk og ledelse for bedrifter. Bli i stand til å identifisere hersketeknikker når vi blir utsatt for det. Bli bevisst når vi selv benytter denne typen makt. Lære å skille mellom ekte ledelse, autoritet og manipulering.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.