Høyskolen Kristiania er en utdanningsstiftelse med over 8.000 studenter fordelt på studiesteder i Oslo, Bergen, Trondheim og på nett. Med over 100 års erfaring innen utdanning er vi en stolt tilbyder av morgendagens studier i dag.
Vi tilbyr bachelor i informasjonsteknologi - interaktivt design. Med denne utdanningen vil du lære kunnskaper og teknikker som vil gjør deg i stand til å skape attraktive kundeløsninger. Du vil få studere et spennende skjæringspunkt mellom kreativitet og programmering.
Vi tilbyr bachelor i informasjonsteknologi - kunstig intelligens. Dette studiet gir deg ettertraktede kunnskaper og ferdigheter innen et spennende og raskt voksende fagområde.
Vi tilbyr bachelor i informasjonsteknologi programmering, som gir deg verdifulle kunnskaper og muligheter innen en bransje i vekst. Bachelor i programmering er utdanningen for deg som vil skrive god kode, enten du vil bygge og vedlikeholde apper og nettsider, eller store IT-systemer.
Vi tilbyr bachelor i informasjonsteknologi - Spillteknologi. Du lærer å lage avanserte systemer gjennom en skreddersydd kombinasjon av systemprogrammering, matematikk og 3D-programmering.
Vi tilbyr bachelor i innovasjon og forretningsutvikling. Vil du bidra til å skape historie? Med en bachelor i innovasjon og forretningsutvikling får du kunnskapen du trenger for å skape morgendagens løsninger, tjenester og produkter.
Vi tilbyr bachelor i interiørarkitektur. Interiørarkitektur handler om å omsette kunnskap om arkitektur og funksjon til estetiske og brukertilpassede løsninger for menneskene som skal jobbe, leke eller leve i bygningene.
Vi tilbyr bachelor i journalistikk. Behovet for sannferdig og opplysende journalistikk og informasjon har aldri vært større, og med dette studiet lærer du teknikkene og ferdighetene som skal til for at du kan nå langt i en spennende og utfordrende bransje.
Vi tilbyr bachelor i kreativ markedskommunikasjon. Denne utdanningen fokuserer på hvordan du kan bruke reklame og andre former for markedskommunikasjon til å selge varer, skape merkevarer og kommunisere på tvers av markeder og kulturer.