The certificate in online teaching is a course about online teaching and course creation. The course is obligatory for NooA’s course creators and teachers. It provides hands-on knowledge about how it is to be a student and a teacher at NooA.
Vi tilbyr nettbasert studie om digitalt lederskap og selvledelse. Digitalt lederskap og selvledelse har som formål å gjøre deg som leder for mindre og større teams, bedrifter og organisasjoner klar for å jobbe med mennesker online.
For noen år siden fikk vi mange av våre oppgaver gjennom en e-post, og Outlook hadde funksjonalitet som kunne gi oss full kontroll over alt vi skulle gjøre. Med M365 og Teams kommer nå større og mindre oppgaver fra mange andre “kilder”, og vi må tenke litt annerledes.
Alt henger sammen med alt, og her vil du få mange a-ha opplevelser om hvordan du kan få arbeidsdagen til å flyte bedre ved hjelp av verktøyene i M365/Teams. Og en bedre arbeidsdag gir gjerne også bedre fritid.
Vi tilbyr ukeskurs i digital markedsføring. På kurset vil du få en innføring i viktige byggestener for å lykkes med digitale medier og lære hvordan du selv kan gjøre viktige beslutninger for selskapet ditt.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr kurs i lede virtuelt - virtuelt klasserom med instruktør. 3 samlinger på 2 timer virtuelt, instruktørledet kurs som lærer ledere hvordan man skal lede virtuelt med temaer som oppmerksomhet og tilstedeværelse, distanseledelse, teknologi, struktur, oppfølging og målsetting.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.
En reise gjennom historiske og kulturelle eksempler og forskning som forklarer hvordan samfunnet vårt er blitt formet av bløff og selvbedrag, og den stadige kampen for likevel å bygge tillit. Og hva i kan lære av det.
Er vi på vei inn i en teknologisk dystopi, med overvåkning og store sosiale forskjeller – eller en utopisk verden der maskinene gjør jobben og det er nok til alle? Litteraturen har utforsket disse spørsmålene i hundre år, og gir oss verktøy for å tenke om hvilken framtid vi ønsker.