Service og kundebehandlingskurs

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Fremtidens kundeservice - digitalt

Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time fra 375 kr

Key Account Manager, kurs i hvordan du lykkes i rollen - digitalt

Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 14 leksjoner fra 375 kr

Kundebegeistringsledelse, merkevare motivasjon mersalg - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time fra 375 kr

Kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde - digitalt

Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 70 minutter - 16 leksjoner fra 375 kr

Kurs i forbrukerkjøpsloven - digitalt

Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time og 50 minutter fra 375 kr

Kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot

Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 11 leksjoner fra 375 kr

Salgskurs - slik får du ja fra flere kunder - digitalt

Vi tilbyr salgskurs - slik får du ja fra flere kunder. Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 75 minutter 18 leksjoner fra 375 kr

Salgskurs og kundebehandling - Kundebegeistring - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time og 25 minutter fra 375 kr

Slik får du innflytelse og gjennomslagskraft - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 19 leksjoner fra 375 kr

Fra service til kundeopplevelse - online

Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

IT-support og servicedesk ledelse

Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager 17.995 kr
Oslo Oslo 2 dager 17.995 kr
Stavanger Stavanger 2 dager 17.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 17.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager 19.995 kr
Oslo Oslo 2 dager 19.995 kr
Stavanger Stavanger 2 dager 19.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 19.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Oslo 2 dager 14.994 kr
Oslo, Oslo 2 dager 14.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 14.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering - online

Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager 14.995 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 6.995 kr

Servicelederskap - webinar

Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1.099 kr

Salgsutvikling - Internasjonal sertifisering Everything DiSC

Ønsker du å oppnå bedre kontakt med kundene dine eller kollegaer og andre hvis du jobber med service eller innsalg? Lær å gjenkjenne og forstå andres kjøpsstiler og å tilpasse din egen salgsstil, for å imøtekomme behov for effektiv kommunikasjon. Det vil gi resultater.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 04.06.2024 (+1) 2 dager04.06.2024 (+1) Fra 27.500 kr
Trondheim Trondheim 10.09.2024 (+1) 2 dager10.09.2024 (+1) 27.500 kr

Bli bedre foran et publikum! - Skap entusiasme for ideene dine

Hvis du er god til å presentere, vil du enklere få folk med deg, skape flere salg og større entusiasme for ideene og prosjektene dine. Et godt budskap, en tydelig struktur og en engasjerende presentasjon er noen av virkemidlene du kan bruke. Og den gode nyheten er: Dette kan læres!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 dag 6.995 kr

Bli rå til å presentere

Eksklusivt kurs i presentasjonsteknikk med Nils Apeland. Vil du ha økt gjennomslag? Vil du overbevise bedre? Skape bedre relasjoner? Måten du fremfører ditt budskap på kan avgjøre om du får oppdraget, vinner sjefenes tillit eller får kunder og kolleger med deg på din idé.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Moss Moss 2 dager 12.900 kr

Bærekraft - Frokost med Talerlisten

Fra "grønnvasking" til konkurransefortrinn. Få med deg to matnyttige foredrag av to av Norges fremste eksperter på bærekraft akkurat nå!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 2 timer 400 kr

Kurs: Slik bruker du humor i foredrag

Vi tilbyr kurset "Slik bruker du humor i foredrag". Humor er et effektivt virkemiddel i formidling, og mange av de mest etterspurte foredragsholderne har humor som en viktig del av foredrags-opplevelsen. Meld deg på i dag, og få morsom og nyttig lærdom!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Moss Moss 1 dag 3.995 kr

Bilkademiet’s jobbsøkerkurs

Vi tilbyr Bilkademiet’s jobbsøkerkurs. Er du midt i en utfordrende jobbsøkeprosess og føler behov for ekspertstøtte? Da er bilkademiet’s jobbsøkerkurs det perfekte sted for deg!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Frogner Oslo, Frogner

Kurs i closing teknikker

Vi tilbyr Kurs i closing teknikker, bli en ekspert på å avslutte salg på en overbevisende måte! Er du en selger eller en bilforhandler som ønsker å oppnå bedre salgsresultater? Ønsker du å mestre de forskjellige avslutningsteknikkene?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Frogner Oslo, Frogner

Salgskurs - bilselger - dagtid

Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Frogner Oslo, Frogner 02.09.2024 3 måneder02.09.2024 48.850 kr

Salgskurs - bilselger - Nettstudium m/samlinger

Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer. Nettstudium med to obligatoriske helgesamlinger i Oslo lørdag og søndag

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 11.09.2024 1 semestre11.09.2024 39.850 kr

Skreddersydde kurs for salgsutvikling

Vi tilbyr Skreddersydde kurs for salgsutvikling. Ønsker din bilforhandler å oppnå bedre salgsresultater? Bilakademiet leverer skreddersydde kurs spesielt utformet for å optimalisere salgsytelsen til dine selgere gjennom bransjeforståelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Frogner Oslo, Frogner

Hvordan gi god service - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Kundebehandling i særklasse - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

 |  1 2 3 4 5   |  Neste side >>