I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr digitalt kurs om feedback som funker. Formålet med dette kurset er å hjelpe deg å utvikle dine tilbakemeldingsferdigheter, slik at du gir tilbakemeldinger som reduserer angst. Da maksimerer du muligheten for læring og kontinuerlig forbedring hos den enkelte.
Vi tilbyr digitalt kurs i medarbeidersamtalen 2.0 som har nye grep og metoder du kan bruke for å få mer ut av medarbeidersamtalene. Både forberedelser og oppfølging fungerer best når individet tas på alvor og alle forstår at det dreier seg om en medarbeidersamtale - og ikke en ledersamtale.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen - avdekke årsaker og forebygge når forventningene til arbeidstaker ikke innfris. Kurset skal gjøre deltakerne tryggere på forberedelse til og systematisering og formalisering av vanskelige samtaler.
Målet med kurset er å gi deg som deltaker innsikt i hvordan du med relativt enkle grep kan snu vanskelige samtaler til gode og konstruktive samtaler. Du vil få kjennskap til klassiske fallgruver og beslutningsfeller, og tips om hvordan du kan unngå dem.
Vi tilbyr kurs i personalledelse som webinar. I denne videoen får du en rekke konkrete tips om hvordan du kan forbedre dine medarbeidersamtaler. Tipsene kommer fra to meget erfarne personalledere, Tom Erik Frydenlund og Kjell Ljøstad.
Etter mange år med lederutvikling og som leder selv, har Trude lært at de mest givende samtalene ofte er dem som foregår utenfor arbeidsstedet. Her deler hun noen tanker om det hun opplever som den gode samtalen.
Noen situasjoner med mennesker kan være krevende å håndtere. Det kan være vanskelig nok å gi en tilbakemelding til noen, men enda mer krevende å gjennomføre en samtale. Dette gjelder både privat og på jobb. Jeg vil snakke om vanskelige samtaler i arbeidsforhold og spesielt for deg som er leder.
Hvilke faktorer som skal til for å lykkes med å skape gode medarbeidersamtaler er det sentrale i dette kurset. For å oppnå dette er blant annet tillit mellom arbeidstaker og arbeidsgiver utslagsgivende.
Løft dine profesjonelle ferdigheter med vårt kurs i Motiverende Intervju, skreddersydd for helsepersonell. Dette omfattende opplæringsprogrammet lover å utstyre deg med den essensielle kunnskapen og praktiske erfaringen du trenger for å mestre teknikker i motiverende intervju.
Vi tilbyr kurs i medarbeidersamtalen. Få bedre grep på tilrettelegging, gjennomføring og oppfølging. Enkle grep som bidrar til større drivkraft, arbeidsglede og motivasjon:
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering. Lær hvordan du skal håndtere konflikter og uenigheter mellom mennesker. Bli bevisst på planlegging, valg av strategi, kommunikasjon, handlingsplan og løsningsnivå. Konflikter oppleves av de fleste som ubehagelig og vanskelig å takle.
Flere og flere medarbeidere etterspør mer tilbakemelding og uttrykker at de også motiveres av det. Bli med på et gratis frokostseminar med faglig påfyll om hvordan du kan bygge en god tilbakemeldingskultur der du er.
Vi tilbyr kurs om slik gir du tilbakemeldinger til andre. Lær solide verktøy og teknikker for hvordan man gir andre tilbakemeldinger. Bli bevisst på tankesett, kommunikasjon og håndtering av reaksjoner.