I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Lær deg prinsippene i disse personlighetstypene og modellen for hvordan dette er bygd opp. Forstå det som ligger bak DISC-testen og bli i stand til å forstå ulike mennesketyper og kommunisere godt med dem.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering. Lær hvordan du skal håndtere konflikter og uenigheter mellom mennesker. Bli bevisst på planlegging, valg av strategi, kommunikasjon, handlingsplan og løsningsnivå. Konflikter oppleves av de fleste som ubehagelig og vanskelig å takle.
Flere og flere medarbeidere etterspør mer tilbakemelding og uttrykker at de også motiveres av det. Bli med på et gratis frokostseminar med faglig påfyll om hvordan du kan bygge en god tilbakemeldingskultur der du er.
Vi tilbyr kurs om slik gir du tilbakemeldinger til andre. Lær solide verktøy og teknikker for hvordan man gir andre tilbakemeldinger. Bli bevisst på tankesett, kommunikasjon og håndtering av reaksjoner.
Vi tilbyr kurs i medarbeidersamtalen. Få bedre grep på tilrettelegging, gjennomføring og oppfølging. Enkle grep som bidrar til større drivkraft, arbeidsglede og motivasjon:
Er du fersk i rollen som leder eller trenger du oppfriskning og fornyet inspirasjon? Å være ny som leder betyr ofte at du skal lede dine tidligere kollegaer, noe som kan by på ekstra utfordringer.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Slik håndterer du utfordrende personalsamtaler og møter kompliserte situasjoner på en tydelig og profesjonell måte. Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte?
God samhandling er avgjørende for å oppnå gode resultater i et arbeidsliv der stadig mer skjer i team, grupper og prosjekter. Kjernekvadranten er en enkel modell for personlig utvikling, økt selvinnsikt, forståelse for hvordan andre kan oppfatte deg og hvordan du spiller andre gode.
God samhandling er avgjørende for å oppnå gode resultater i et arbeidsliv der stadig mer skjer i team, grupper og prosjekter. God selvinnsikt og evne til å bruke denne til å forstå hvordan andre kan oppfatte deg, styrker og trygger deg i lederrollen.
Hvordan gjennomføre en vanskelig samtale slik at arbeidsmiljøet utvikles positivt? Noen lederoppgaver gruer du deg skikkelig til. "Den vanskelige samtalen" hvor du konfronterer en medarbeider med kritikkverdige forhold, er kanskje den mest ubehagelige jobben av alle.
Vi tilbyr kurs om medarbeider- og egenutvikling - sertifisering Everything DiSC. Ønsker du å skape mer effektive relasjoner? Øk innsikten og forståelsen for din egen og andres atferd på arbeidsplassen. Du vil forstå og sette pris på personene du samarbeider med på en ny måte.