I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering. Lær hvordan du skal håndtere konflikter og uenigheter mellom mennesker. Bli bevisst på planlegging, valg av strategi, kommunikasjon, handlingsplan og løsningsnivå. Konflikter oppleves av de fleste som ubehagelig og vanskelig å takle.
Flere og flere medarbeidere etterspør mer tilbakemelding og uttrykker at de også motiveres av det. Bli med på et gratis frokostseminar med faglig påfyll om hvordan du kan bygge en god tilbakemeldingskultur der du er.
Vi tilbyr kurs om slik gir du tilbakemeldinger til andre. Lær solide verktøy og teknikker for hvordan man gir andre tilbakemeldinger. Bli bevisst på tankesett, kommunikasjon og håndtering av reaksjoner.
Lær deg prinsippene i disse personlighetstypene og modellen for hvordan dette er bygd opp. Forstå det som ligger bak DISC-testen og bli i stand til å forstå ulike mennesketyper og kommunisere godt med dem.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs om medarbeider- og egenutvikling - sertifisering Everything DiSC. Ønsker du å skape mer effektive relasjoner? Øk innsikten og forståelsen for din egen og andres atferd på arbeidsplassen. Du vil forstå og sette pris på personene du samarbeider med på en ny måte.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen - avdekke årsaker og forebygge når forventningene til arbeidstaker ikke innfris. Kurset skal gjøre deltakerne tryggere på forberedelse til og systematisering og formalisering av vanskelige samtaler.
Målet med kurset er å gi deg som deltaker innsikt i hvordan du med relativt enkle grep kan snu vanskelige samtaler til gode og konstruktive samtaler. Du vil få kjennskap til klassiske fallgruver og beslutningsfeller, og tips om hvordan du kan unngå dem.
Hvilke faktorer som skal til for å lykkes med å skape gode medarbeidersamtaler er det sentrale i dette kurset. For å oppnå dette er blant annet tillit mellom arbeidstaker og arbeidsgiver utslagsgivende.
Vi tilbyr kurset Medarbeidersamtalen 2.0 Noen leder- og medarbeiderverktøy er viktigere enn andre. Medarbeidersamtalen er et slikt verktøy. Til tross for viktighet har dette verktøyet blitt misforstått og dårlig håndtert i Norge, kanskje det mest forsømte lederverktøyet i Norge.
Løft dine profesjonelle ferdigheter med vårt kurs i Motiverende Intervju, skreddersydd for helsepersonell. Dette omfattende opplæringsprogrammet lover å utstyre deg med den essensielle kunnskapen og praktiske erfaringen du trenger for å mestre teknikker i motiverende intervju.