Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Business Analytics Crash Course, Live Online Classroom Learn how to elevate your business strategy, strengthen your decision-making skills, and substantiate your business proposals with powerful data insights.
Data Analytics Course, 12 Weeks (6-10hrs learning per week). Live Online Classroom Training. Enter the world of Data Analytics. Learn ‘Data Cleaning’, Data Aggregation, SQL, Data Visualisation & Storytelling in an enjoyable and highly practical learning experience.
Data Analytics Course - webinar. Watch lead Data Analysts from Cargill and Idexx and discover what it´s like to work in data science.
Growth Experts Chat with Guillaume Cabane - webinar. Watch our Co-Founder David Arnoux chatting with top Growth Advisor, Guillaume Cabane about growth practices & techniques.
Growth Marketing Crash Course. Interactive Online Classroom Training. Leading online training to equip you with the skills, tools, techniques & mindset required to rapidly grow products & businesses.
Growth Marketing Crash Course for Founders and CEOs Online Course.Are you lacking the marketing experience to accelerate your company´s growth? Close your knowledge gap in only three days with our growth strategies crash course
Growth Marketing Immersive. Live & Interactive Online Course. Become a certified Growth Marketing professional with comprehensive online training to fully master all aspects of growth & experimentation.
Rethink Business Leadership Course 6 Weeks (1-4hrs learning per week). Live Online Classroom Training. Stand out as a future-proof, modern leader. Handle constant change confidently and lead with a clear vision.
Vi tilbyr kurs i budsjettering for reiselivsbedrifter. Kurset og veiledningen skal lære deg å sette opp budsjetter og beregne nøkkeltall. Kurset er nettbasert med moduler. Her er også maler i excel som du kan benytte til å legge inn egne regnskapstall og lage egne budsjetter.
Kunnskap om kalkulasjon og prissetting er grunnleggende og avgjørende for lønnsomheten overlevelse i bedriften. Kurset gir kunnskap om hvordan du kan beregne priser på et opphold eller arrangementer, slik at du oppnår lønnsomhet og tjener penger på det du tilbyr.
Vi tilbyr kurs i reiselivsutvikling i og ved verneområder. Har du planer for reiselivssatsing i eller ved vernede områder, bør du ta dette nettkurset. Det skal gjøre deg i stand til å utarbeide en egen forretningsplan for en reiselivssatsing.
Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter - til hotell, fjellstue, gjestegård, gårdshotell, turisthytte, mv. Her får du kompetanse på hvordan du kan gjøre tilgjengeligheten og tilretteleggingen slik at alle kan få bedre opplevelser ved opphold i bedriften.
Vi tilbyr kurs i Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i publikumsbygg, uteområder, museer og utstillinger. Vektlegg mer universell utforming og gi flere besøkende flere og bedre opplevelser!
Hvorfor er det viktig med mer universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter? Om du eier, driver eller jobber i en reiseliv- og opplevelsesbedrift eller et spisested, er det sikkert viktig for deg at alle gjestene får gode opplevelser og er fornøyd med oppholdet.
Universell utforming gir bedre opplevelser for alle på serveringssteder Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter! Her får du forståelse av mange gjesters behov, og hvor viktig dette er for markedsmulighetene til serveringsbedriften.
Veilederen tar for seg driftsmessige forhold og utfordringer for bygdeturismeverter. Tema er bl.a. driftsrutiner, markedskunnskap og markedsføring, salg/booking, service/vertskapsrollen, kvalitetssikring og økonomi. Kjøp kurset og du kan få tilgang i dag!
Godt vertskap er det viktigste av alt! Vertskapet er avgjørende for hvordan gjestene opplever produktet. Det er viktig at alle som arbeider på campingplassen har tilnærmet lik kunnskap og oppfatning av det å være vertskap og hvordan alle bør utføre en vertskapsrollen.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende personer i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kjennskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kunnskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende kunder i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
Kurset vil motivere og inspirere til å ta i bruk SuperOffice CRM. Nye brukere vil komme raskt i gang etter dette kurset og en eksisterende bruker vil se nye muligheter med bruk av løsningen. Resultatet vil bli bedre utnyttelse av CRM.
Dette kurset har som formål å ta i bruk informasjonen som ligger lagret i CRM systemet. Fokus vil være på funksjonene utvalg og dashbord.
Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
CRM Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Gir ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og tilpasninger av deres Serviceløsning. Man får en dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.
Kunnskap om kalkulasjon og prissetting er grunnleggende og avgjørende for lønnsomhet og overlevelse for enhver bedrift. Kurset gir kunnskap om hvordan du kan beregne priser på et opphold eller arrangementer, slik at du oppnår lønnsomhet og tjener penger på det du tilbyr.
Reiseleder er et av kursene på Reiselivsskolen. Kurset gir en praktisk innføring i de fleste oppgavene reiseledere kommer bort i og inneholder mange gode råd og tips for deg som vil bli reiseleder. Reiseledere sørger for at kundene får en god reise. De leder aktiviteter og utflukter, fo
Hvis du har planer for reiselivssatsing i eller ved vernede områder, bør du ta dette nettkurset. Det skal gjøre deg i stand til å utarbeide en egen forretningsplan for en reiselivssatsing.
Reiselivsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli Reiselivsmedarbeider.
Tilgjengelighet og gode opplevelser er viktige for alle i reiselivs- og opplevelsesbedrifter. Innføringskurset i universell utforming gir reiselivs- og opplevelsesbedrifter kompetanse til: kvalitetsheving, økt markedspotensial, økt konkurransekraft, bærekraftig utvikling og gode opplevelser.
Vi tilbyr nettkurs i B2B salg for nybegynnere. Thor Ole Fongaard har bygget opp mange salgsavdelinger og har lang erfaring som selger, salgssjef og daglig leder innen flere bransjer. Han jobber i dag som daglig leder i Bedre Resultater AS som spesialiserer seg på salg- og ledercoaching.
Vi tilbyr kurs i closingteknikker som nettkurs. I dette kurset vil du lære 11 closingteknikker som du kan bruke for å øke salget ditt! Kurset starter når du har betalt kursavgiften og du tar kurset når og hvor du vil, i ditt eget tempo.
I dette nettkurset vil du lære alt du trenger for å bli en av de beste møtebookerene i din bedrift. Dette nettkurset er lagt opp som en personlig workshop hvor du skal gjøre oppgaver underveis. På denne måten blir det mest mulig relevant for deg og din situasjon.
Afasi er den medisinske betegnelsen på språkvansker som skyldes en skade i hjernen hos et individ som har gjennomgått en normal språklig utvikling inntil tidspunktet for skaden. Afasi kjennetegnes av vansker med å forstå og bruke tale og skrift på normal måte
Vi tilbyr nettkurs i forhandlingsteknikk for selgere. I dette kurset vil du lære alt du trenger å vite for å stå sterkest mulig i en forhandling. Her vil du lære effektive forhandlingsteknikker, og typiske «triks» du kan bli utsatt for under en forhandling.
I dette kurset vil du lære hvordan du kan forberede deg best mulig til å holde en presentasjon! Målet med dette kurset er at du skal bli en bedre formidler, og passer for deg som ikke er helt komfortabel med tanken på å holde en presentasjon, enten det er privat eller i jobbsammenheng.
Lær presentasjonsteknikk for selgere. I dette kurset vil Petter Bakken lære deg ulike presentasjonsteknikker du kan bruke i et salgsmøte. Her lærer du blant annet DABA-teknikken, hvordan du skal forstå kundens faktiske behov, og hvordan du skal presentere løsningen de er ute etter.
Vi tilbyr kurs i hvordan lage en effektiv Elevator Pitch. I dette kurset vil du lære hvordan du kan lage en effektiv Elevator Pitch og tips til hvordan du kan kommunisere den effektivt til din målgruppe.
Vi tilbyr salgskurs for B2B gründere som nettkurs. Kurset starter med en produktanalyse. Her vil du analysere egenskapene med produktet / tjenesten din, og se hvilke fordeler dette gir til kunden din. Etterpå skal vi gå igjennom hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte.
Vi tilbyr kurs i selg mer enn gjennomsnitt som nettkurs. I dette kurset vil du lære teknikker og et tankesett som vil gjøre deg til en over gjennomsnittlig god selger. Her vil du lære noen effektive salgsteknikker og tankesett som vil gjøre deg til en av de beste selgerne i din bedrift.
Vi tilbyr grunnleggende kurs i avtalerett. Du får innføring i forarbeidet til avtaleinngåelse, forhandlingsteknikk og viktige juridiske fallgruver for å begrense risiko. Kjenner du til beste praksis i avtaleforhandlinger, og de seneste dommene som påvirker avtaleretten?
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.
Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.