Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Relasjonens kraft - nettkurs Marco snakker om samspill, relasjoner og kjemi og gir deg gode råd i hvordan du kan påvirke andre bedre.
Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk for bedrifter. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs i samtaleteknikk for bedrifter. Etter kurset skal deltakerne ha en bedre forståelse for kommunikasjonsprosessen og begrensninger i egen oppfatning av andre. I tillegg skal man ha fått en større toleranse og forståelse for andre menneskers handlinger og budskap.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.
Vi tilbyr kurs i selgerutvikling for bedrifter. Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.
Vi tilbyr kurs i service og kundebehandling for bedrifter. Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du lang erfaring innen kontor, administrasjon, eller service og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Teori til fagprøven er første steg på veien.
Vi tilbyr introduksjonskurs i salg som virtuelt klasserom. Dette kurset kan du melde deg på uansett hvor du bor i Norge. Kurset er er i virtuelt klasserom, så du trenger en pc med lyd / kamera og et stabilt internett. Kurset er for deg som har liten eller ingen erfaring fra før innen salg.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr kurs om nyansatt i varehandel del 1 som virtuelt klasserom. Er du ny, eller en mer erfaren butikkansatt som ønsker å utvikle deg innenfor handel- og salgsarbeid men ikke jobbet så lenge at du kan ta fagbrevet som praksiskandidat enda? Da er dette kurset for deg.
Vi tilbyr Arkitektur og Byggeplaner -for både proffe og privatpersoner. Er du klar for å ta styringen over ditt eget byggeprosjekt og skape drømmehjemmet ditt? Dette kurset er skapt spesielt for deg som ønsker å mestre kunsten av arkitektur og byggeplanlegging.
Vi tilbyr bolig- og interiørstylingskurs. Er du opptatt av boligstyling og interiør? Kunne du tenkt deg å blitt boligstylist eller lære mer om hvordan en stylist jobber?
Vi tilbyr foredrag om salg. Hvordan skape flest ja-dager i salget - Hvordan få de gode resultatene - Si det så det selger - Når det er viktig for deg å få dine kollegaer / ansatte med på en idé, en tanke eller en visjon - Tenker du på at du er en selger.
Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Undervisningen er hele tiden aktiv og engasjerende. Det arbeides med ulike praktiske case og øvelser. Teori bakes inn som en del av veiledning og tilbakemelding.
Vi tilbyr formidlingscoaching for bedrifter. Presentasjons- og formidlingsteknikk - personlig veiledning. Hvor dyktig ønsker du å bli til å formidle? Det er ingen kunst å være middelmådig.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr grunnleggende kurs i avtalerett. Du får innføring i forarbeidet til avtaleinngåelse, forhandlingsteknikk og viktige juridiske fallgruver for å begrense risiko. Kjenner du til beste praksis i avtaleforhandlinger, og de seneste dommene som påvirker avtaleretten?
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.