Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
En guide til kjappe resultater
Relasjonens kraft - nettkurs Marco snakker om samspill, relasjoner og kjemi og gir deg gode råd i hvordan du kan påvirke andre bedre.
Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet - nettbasert. Du kan oppnå fagbrev i kontor- og administrasjonsmedarbeider, salgsmedarbeider, reiselivsmedarbeider, resepsjonist, vekter. Dersom du vil ta ett av disse fagbrevene, kan det gjøres på flere måter.
Vi tilbyr kurs i salg og reiseliv vg2 som nettkurs. Vg2 salg og reiseliv handler om å utvikle kommersiell forståelse gjennom markedsføring, samhandling, lønnsomhetsanalyse og organisasjonsutvikling.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet vg2 som nettkurs. Kurset handler om salg, service og sikkerhet skal legge grunnlag for yrkesutøvelse innen kundebehandling, sikkerhetsplanlegging og økonomistyring i varehandel og tjenesteleveranser.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 presentasjons tips fra Oscar. Hemmeligheten bak en god presentasjon! Ønsker du å mestre kunsten å holde foredrag med selvtillit? Ta dine presentasjoner til et nytt nivå med fokus på pust, stemme og taletempo!
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - avspenning, pust og stemmeøvelser. Stemmeoppvarming. Det er lurt om du ønsker være godt forberedt når du skal formidle ditt gode budskap med omverden.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 timer stemmestyling. Snakker du anspent og presset? Det kommer mest sannsynlig av at du henter energien din til tale i brystkassen din. Du snakker med grunn pust.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 timer trening Oscar mini. Ord, stemmebruk, kroppsspråk, artikulasjon og rytme. Om du ønsker bevege folk følelsesmessig er det viktig å være bevisst at stemmebruk og kroppsspråk er en viktig del av din kommunikasjon.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 16 timer trening Oscar premium. Gå fra god til proff foredragsholder. Underviser du eller holder du foredrag, presentasjoner , lager du onlinekurs eller youtubevideoer?
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 5 timer stemme bruk.Få det beste ut av din stemme Da er dette kurset for deg. Enten du underviser, er foredragsholder, møteleder, har podcast eller driver en youtubekanal.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 7 moduler. Har du lyst til å kjenne deg trygg og engasjerende foran publikum?" Da er dette onlinekurset for deg:Bli en bedre formidler med OSKAR - metoden
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - stemmestyring og tydelig tale. Snakker du høyt nok ? Det må være forskjell på stemmestyrken på kjøkkenet og den du bruker til et publikum. Opplever du det vanskelig å snakke høyt over tid? Har du lyst til å ta litt mer plass?
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - stemmetrening for lærere. Det kan være utfordrende å bruke stemmen i undervisning dagen lang med 20-30 elever i et stort klasserom som kanskje i tillegg har dårlig akustikk.
Vi tilbyr nettkurs i presentasjonsteknikk som virtuelt klasserom. Har du vært på forelesninger, seminar eller foredrag, og tenkt at dette kunne jeg ha vært foruten, fordi både framføring og innhold var dørgende kjedelig? I så fall er du ikke alene om det.
Vi tilbyr nettkurs i rådgivende salg som er en viktig ferdighet å ha i dagens marked, fordi det er grunnlaget for å etablere tillit hos en kunde. Tillit er viktig for at en kunde skal bli mottakelig for dine ideer og synspunkter, som jo ofte er forskjellig fra dine.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.