Vi tilbyr kurs i målbevisst ledelse for bedrifter. Det er naturlig for oss mennesker å ha et mål. Vi kan ikke leve uten, i alle fall ikke særlig lenge! Hvor ofte hører vi ikke om noen som går av med pensjon og faller død om noen måneder etter.
Vi tilbyr kurs i bærekraftsrapportering etter GRI standarden som digitalt klasserom. Bærekraftrapportering handler ikke bare om rapporter. Det handler om å utnytte informasjon for å utvikle strategier og måle prestasjoner.
Målrettet miljøarbeid er betegnelsen på en arbeidsprosess som starter med at det samles informasjon om mottakeren og de ressursene som finnes tilgjengelig. Denne informasjonen brukes til å formulere mål for arbeidet og til å utforme metode.
Vi tilbyr kurs i organisering av virksomheter for bedrifter. Kurset tar for seg forskjellige måter å organisere drift og eierskap i norske virksomheter. Holdingselskap, konsern og driftselskap er en del av temaene på kurset.
Vi tilbyr nettkurs i effektiv målsetting. I dette kurset vil du lære hvordan du kan sette effektiv mål med en nøyaktig strategi og handlingsplan for hvordan du skal komme dit. Et mål er en klar og tydelig definisjon av en fremtidig situasjon som du ønsker å oppnå.
Vi tilbyr nettkurs i Goal Mapping. Goal Mapping er en effektiv metode du kan bruke for å sette mål. Dette er en av de mest effektive målsettingsteknikkene du kan bruke. Kursets mål er å lære deg nye, hensiktsmessige tankemønstre som hjelper deg å få et bedre liv.
Vi tilbyr en-til-en rådgivning i butikk for bedrifter. Jeg besøker deg i butikken din og vi går sammen gjennom den for å finne forbedringspotensiale og muligheter. I etterkant av besøket oppsummerer jeg funnene i en kort skriftlig rapport.
Vi tilbyr rådgivning for butikker på nett. Jeg rådgir butikkdrivere også i mitt online møterom, via skype, facetime eller telefon.
Vi tilbyr kurs i grunnkurs i bærekraftig utvikling - nettkurs. Vi går i dybden på begrepet bærekraftig utvikling og hvordan dere kan lykkes med å integrere FNs bærekraftsmål i bedriftens ledelsessystem.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for alle bransjer. I dag er ett av de viktigste, men også kanskje et av de vanskeligste markedsføringskanaler sosiale medier. Hvordan starte en konto, hvordan få trafikk til sin side, hvordan vokse kontoen og hvordan treffe korrekt publikum?