Vi tilbyr årsenhet i grunnmedisin som nettstudie. Er du interessert i menneskekroppen og hvordan vi fysisk fungerer som mennesker? Denne årsenheten danner grunnlaget for all helsefaglig yrkesutøvelse, og er inngangsporten til en rekke profesjonsstudier og videre studier innen helsefag.
Vi tilbyr nettstudie om helsekoordinator. Behovet for dyktig helsepersonell er enormt og vokser stadig. Helsekoordinatorens rolle er viktig på hvert legekontor eller sykehus, og fungerer som bindeleddet mellom samhandling og kommunikasjon.
Vi tilbyr nettstudie om livsmestring og folkehelse. På dette nettstudiet vil du få kunnskap om helsefremmende og forebyggende arbeid som kan anvendes innenfor skolen og psykisk helsearbeid.
Vi tilbyr årsstudium i ernæring og helse som nettbasert undervisning. Har du en lidenskap for ernæring, kosthold og helse? Da er årsenheten i ernæring og helse et studium for deg! Vi er helt avhengig av tilførsel av mat og drikke for å kunne leve.
Ønsker du å lære å jobbe med sinnemestring? Stiftelsen Tryggere gjennomfører metodekurs i sinnemestring. Målgruppen for kurset er fagpersoner som jobber med ungdom og/eller voksne som har sinneproblemer og/eller utøver vold.
Vi tilbyr kurs om traumebevisst omsorg i rus / psykiatri for bedrifter. Løvstadskolen har over 40 års erfaring med arbeid på psykiatriske institusjoner landet over, både i opplæring av personale og klinisk erfaring med svært krevende enkeltsaker.
Vi tilbyr kurs om trygg og sikker habilitering / BPA for bedrifter. Kurset skaper et tryggere og mer ressursutviklende miljø for både tjenestetilbydere og brukere. Arbeid med psykisk utviklingshemmede og funksjonshemmede er et både viktig og givende fagfelt.
Vi tilbyr kurs i Apotekteknikk (VG3) som nettstudie. En apotektekniker jobber i apotek eller sykehusapotek og hjelper kunder med å finne riktige legemidler og med veiledning i riktig og trygg legemiddelbruk og samarbeider tett med farmasøyten.
Vi tilbyr kurs i eksplosive barn. Utagering, avbrytelser, verbal og fysisk aggresjon er en stor og gjentakende utfordring i norske skoler og barnehager. Dette skaper stress for både den som utøver,