Vi tilbyr kurs i beredskap og kriser for bedrifter eller online. Ved krisehåndtering er de fleste tiltak en kriseledelse setter ut i livet, et kommunikasjonstiltak. Derfor er evnen til å kommunisere godt under kriser, både internt og eksternt, avgjørende for hvordan virksomheten mestrer krisen.
Vi tilbyr kurs i beredskap og kriseledelse. Målsettingen er å gi deltagerne grunnleggende kunnskap og trening i beredskap og kriseledelse, slik at de er forberedt til å håndtere en alvorlig hendelse i egen virksomhet.
Vi tilbyr kurs i beredskap og kriseledelse for bedrifter. Målsettingen er å gi deltagerne grunnleggende kunnskap og trening i beredskap og kriseledelse, slik at de er forberedt til å håndtere en alvorlig hendelse i egen virksomhet.
Vi tilbyr kurs i sikkerhet og beredskap for bedrifter. Kriminalitetsutviklingen og risikoen for å bli utsatt for uønskede hendelser endres stadig. Grov vinningskriminalitet er økende og de kriminelle miljøene som opererer i Norge er mer voldelige.
Vi tilbyr kurs i sikkerhetsledelse for bedrifter. Målsettingen er å gi kursdeltagerne grunnleggende kunnskap for å ivareta sikkerhetsarbeidet i egen virksomhet på en systematisk og kosteffektiv måte.
Vi tilbyr kurs i sikkerhet, konflikt- og trusselhåndtering for bedrifter. Kurset videreutvikler deltagernes egen evne til å utføre tiltak som forebygger uønskede hendelser og redusere konsekvensene ved en konflikt- eller trusselsituasjon
Vi inviterer til et dagskurs om prinsippene for kriseplaner og praktisk håndtering ved trusler mot skolen, i tråd med Utdanningsdirektoratets veileder. Bare i januar har det vært rettet ulike trusler mot over 200 av landets skoler. Elever, ansatte og foresatte blir urolige.
Vi skreddersyr kurs og foredrag innen en rekke temaer, og tilpasser oss bransje, ønsket vinkling og omfang. Vi har lang erfaring med kompetanseheving i virksomheter. Ta kontakt med våre fagfolk for en uforpliktende dialog.
Vi tilbyr kurs i mekling for å løse tvister - spesialiseringsmodul. Slik løser du saken på nøytral grunn. Dette spesialiserte kurset er rettet mot juridiske fagpersoner, samt meklere som ønsker å forbedre sine ferdigheter innen tvisteløsning ved mekling.
Vi tilbyr kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering. Etter fullført kurs skal deltakerne kunne reagere og handle ved alarm samt følge nødprosedyrer - sikre effektiv evakuering av fartøyet og ivareta passasjerer og mannskap i en evakueringssituasjon.
Vi tilbyr digitalt kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering med e-læring. Kurset gjennomføres som en kombinasjon av klasseromsundervisning og e-læring som gjøres i forkant av kursstart.
Vi tilbyr kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering oppdatering. Etter endt kurs, er deltagerne kvalifisert for å seile både på vanlige passasjerfartøy og på RORO passasjerfartøy (eks ferge).
Vi tilbyr kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering oppdatering som e-læring. Oppdateringskurset gjennomføres i henhold til Sjøfartsdirektoratets revidert emneplan datert 22.05.2018. Etter endt kurs, er deltagerne kvalifisert for å seile både på «vanlige» passasjerfartøy og på RORO passasjerfartøy.
Vi tilbyr digitalt kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering oppdatering med e-læring. Kurset gjennomføres som en kombinasjon av klasseromsundervisning og e-læring som gjøres i forkant av kursstart. Oppdateringskurset gjennomføres iht Sjøfartsdirektoratets revidert emneplan datert 22.05.2018.
Vi tilbyr kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering oppdatering med e-læring. Kurset gjennomføres som en kombinasjon av klasseromsundervisning og e-læring som gjøres i forkant av kursstart. Oppdateringskurset gjennomføres iht Sjøfartsdirektoratets revidert emneplan datert 22.05.2018.
Vi tilbyr kurs i passasjer- og krisehåndtering. Dersom du jobber på passasjerskip er det krav til at du skal ha kurs i Passasjer- og krisehåndering. Dersom du er skipsfører på skip under 15 meter som har med passasjerer er det også krav.
Kurset gir oversikt over og oppdatering av emner i næringslivsetikk og samfunnsansvar som man trenger for å håndtere dette i arbeidslivet. Utviklingen her har gått raskt mht holdninger generelt og i arbeidslivet spesielt.